Του Λουκά Παπαλάμπρου

Απολαυστικό, πανίσχυρο, θελκτικό, τεχνολογικά προηγμένο. Το νέο σπορ μοντέλο της βαυαρικής φίρμας είναι ικανό να μαγέψει ακόμη και τους πιο ταλαντούχους οδηγούς, προσφέροντας μοναδικές στιγμές οδηγικής ηδονής.

Η καινούργια M3 CS (Club Sport) αποτελεί ουσιαστικά εξέλιξη της M3 Competition Package. Χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και CFRP σε καπό, οροφή και τα υπόλοιπα τμήματα του αμαξώματος είναι ελαφρύτερη κατά 50 κιλά σε σχέση με την απλή έκδοση του τετράθυρου sport sedan.

Φέρει carbon bodykit, επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα, πτέρυγα τύπου Gurney και ευμεγέθη διαχύτη. Πατάει σε ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 20΄΄ πίσω με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport 2, διαστάσεων 265/35 και 285/30, αντίστοιχα. Εξοπλίζεται με τετραπίστονες και διπίστονες δαγκάνες, ενεργό διαφορικό Μ, ρυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης και σπορ σύστημα εξάτμισης με τέσσερις απολήξεις.

Το εσωτερικό είναι χάρμα ιδέσθαι, περιλαμβάνοντας νέο σπορ τιμόνι Μ, ελαφρύτερα μπάκετ καθίσματα, ηχοσύστημα Harman Kardon, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με GPS και πολλά ακόμη. Οι επιφάνειες της καμπίνας καλύπτονται από δέρμα υψηλής ποιότητας και alcantara.

Τροφοδοτείται από τον εξακύλινδρο 3.0 Twin Power Turbo κινητήρα απόδοσης 460 ίππων στις 6.250 σ.α.λ. και 600 Nm ροπής μεταξύ 4.000 και 5.380 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη M-DCT 7 σχέσεων, με τα 0-100 να έρχονται σε 3,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα.

Η M3 CS είναι η ταχύτερη που έχει κατασκευαστεί ποτέ και οι τυχεροί ιδιοκτήτες θα τη λατρέψουν. Θα παραχθεί σε μόλις 1.200 μονάδες, με τις παραγγελίες να ξεκινούν τον Ιανουάριο του 2018 και τις παραδόσεις να προγραμματίζονται για τον Μάρτιο.