Του Λουκά Παπαλάμπρου
Κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του καινούργιου hot hatch στη Βαλένθια, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στην πίστα Valenciana Ricardo Tormo, όπου διεξάγεται το πρωτάθλημα MotoGP.
Οι άνθρωποι της Ford διοργάνωσαν ένα εξαιρετικό event από κάθε άποψη, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να πιέσουμε στο όριο το εντυπωσιακό Focus RS των 350 ίππων, να δοκιμάσουμε το launch control, αλλά και το drift mode. Το τελευταίο έχει εξελιχθεί από τους μηχανικούς της Ford Performance, σε συνεργασία με τον διάσημο Ken Block, βοηθώντας τον οδηγό να εκτελέσει την τέλεια πλαγιολίσθηση. Το μόνο που έχει να κάνει αυτός που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι είναι να επιλέξει το αντίστοιχο πρόγραμμα λειτουργίας στο σύστημα Drive Mode.
Με τη βοήθεια των επαγγελματιών οδηγών της «μπλε οβάλ» φίρμας, πήραμε θέση στο bucket κάθισμα του RS, επιλέξαμε το πρόγραμμα και απενεργοποιήσαμε το ESP. Το σύστημα σου δίνει πραγματικά την ευκαιρία να ντριφτάρεις μεγαλοπρεπώς, όπως διαπιστώσαμε στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο όπου διεξήχθη το τεστ. Βέβαια, το εκπληκτικό οδόστρωμα έθετε κάποια όρια, αλλά αν έχεις την εμπειρία, τότε θα το ευχαριστηθείς στο έπακρο. Προσωπικά, συγχαίρω τους αγαπητούς συναδέλφους των υπόλοιπων ελληνικών Μέσων, οι οποίοι έδωσαν ρεσιτάλ στη συγκεκριμένη πρόκληση.
Όσο για τα ελαστικά, θα σας πούμε μονάχα αυτό. Δύο φορτηγά της Michelin ήταν γεμάτα με τα Pilot Super Sport και τα Pilot Sport Cup 2, αλλάζοντας συνεχώς σετ στα αυτοκίνητα. Όπως μας είπε ο υπεύθυνος της κατασκευάστριας εταιρείας, είχαν αλλάξει μέχρι εκείνη τη στιγμή περισσότερες από 100 τετράδες ελαστικών -για το σύνολο των δημοσιογραφικών group από όλη την Ευρώπη-, με την άσφαλτο να είναι γεμάτη γόμα και τους καπνούς από τα λιωμένα λάστιχα να αναδίδονται στην ατμόσφαιρα.
Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το πανίσχυρο Ford Focus RS στην πίστα