Το ταχύτερο αυτοκίνητο στην ιστορία της Abarth και ένα από τα πιο γρήγορα μικρά παραγωγής που έχουμε δει ποτε, είναι έτοιμο να κάνει την εμφάνισή του στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 695 Biposto με τους 190 ίππους και τα 997 κιλά είναι ο ορισμός του «μικρότερου των supercars». Διαθέτει αγωνιστική φιλοσοφία παρότι έχει εξελιχθεί ως ένα αυτοκίνητο δρόμου, ενθουσιάζοντας τους φίλους των τεσσάρων τροχών και της γρήγορης οδήγησης.

Τροφοδοτείται από τον 1.4 T-Jet, απόδοσης 190 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 250 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Η ειδική ισχύς είναι 139 ίπποι/λίτρο, ρεκόρ στην κατηγορία, ε΄χει αναλογία βάρους/ισχύος 5,2 κιλά/ίππο) και την καλύτερη επιτάχυνση (0-100 σε 5,9 δευτερόλεπτα), με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 230 χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αγωνιστικό DNA φαίνεται παντού, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει μεγάλο εμπρός intercooler, υψηλής απόδοσης κιτ εισαγωγής BMC, σύστημα εξαγωγής με ενεργό βαλβίδα Abarth από την Akrapovic, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Extreme Shox, σύστημα πέδησης από τη Brembo, ζάντες 18 ιντσών της OZ και rollbar από τιτάνιο από την Poggipolini.

Τα καθίσματα Abarth Corsa από τη Sabelt και η έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών ολοκληρώνουν την εικόνα του. Στον πίσω χώρο δεν υπάρχουν θέσεις, αλλά ένα δίχτυ ασφαλείας για την προφύλαξη των αποσκευών.

Είναι το πρώτο αυτοκίνητο με νόμιμες προδιαγραφές για χρήση στο δρόμο που προσφέρεται με κιβώτιο με dog rings, με τις αλλαγές να γίνονται προς τα πάνω γρήγορα και εύκολα. Επίσης, φέρει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, ενώ όσοι επιθυμούν μπορούν να πάρουν και το ειδικό κράνος 695 biposto, με έγκριση τύπου.

Οι παραγγελίες του «πυραυλοκίνητου» μικρού έχουν ξεκινήσει από τον Ιούνιο, με τις παραγγελίες να έχουν καλύψει την παραγωγή του τρέχοντος έτους. Οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για αυτό το μήνα, με την Abarth να αναφέρει απλά ότι η τιμή του θα διαφέρει αναλόγως στην αγορά που απευθύνεται.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης