Το τραγικό ατύχημα της 28ης Μαρτίου, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένας θεατής, ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τους υπεύθυνους της πίστας του Nurburgring και την ένωση μηχανοκίνητου αθλητισμού της Γερμανίας.
Όπως ανακοινώθηκε, από τις 18 Ιουνίου απαγορεύεται οποιοσδήποτε να ξεπερνά τα όρια ταχύτητας, είτε πρόκειται για αγωνιζόμενο, είτε για εταιρεία που προσπαθεί να σπάσει το ρεκόρ γύρου, είτε για ιδιώτες που μισθώνουν την πίστα.
Οι διαχειριστές του Nordschleife, θεωρούν πως η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο σχετικά με τους χρόνους στην «Πράσινη Κόλαση». Έτσι, αποφάσισαν να απαγορεύσουν κάθε προσπάθεια για κοινοποίηση ρεκόρ, θέτοντας αυστηρά όρια όσον αφορά την ταχύτητα.
Η διοίκηση της διάσημης πίστας ανέφερε πως η επιβολή των ορίων ισχύει μέχρι το τέλος του έτους. Στις αρχές του 2016 θα συζητηθεί και πάλι η απόφαση, αλλά έως τότε δεν υπάρχει κανένα παράθυρο ανοικτό. Η εξέλιξη αυτή, προκάλεσε προβληματισμό στις εταιρείες και ειδικά στις Koenigsegg και Honda, οι οποίες ήταν έτοιμες να σπάσουν τα ρεκόρ στην κατηγορία τους.
Μάλιστα, οι Σουηδοί εξέδωσαν και ανακοίνωση λέγοντας πως κατανοούν την προσπάθεια των διαχειριστών για εξασφάλιση της ασφάλειας θεατών και οδηγών. Βέβαια, δεν παρέλειψαν να πετάξουν το «καρφάκι» τους, τονίζοντας ότι ο κίνδυνος είναι γνωστός σε κάθε εμπλεκόμενο, ζητώντας παράλληλα λιγότερα από 7 λεπτά του χρόνου τους για να δείξουν σε όλους τι μπορεί να κάνει το One:1.
Θυμίζουμε πως οι Porsche 918 Spyder και Lamborghini Aventador SuperVeloce, είναι τα μοναδικά αυτοκίνητα παραγωγής που έχουν σπάσει το όριο των 7 λεπτών, ενώ ο απόλυτος χρόνος ανήκει από το 1983 στον Stefan Bellof, ο οποίος είχε γυρίσει σε 6:11:13 με την αγωνιστική Porsche 956.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος