Τη δυνατότητα να επιλέξουν το μοντέλο που επιθυμούν και να το διαμορφώσουν σύμφωνα με τα γούστα τους, χωρίς να επισκεφθούν ένα κατάστημα, προσφέρει η Porsche στους πελάτες της.
Η γερμανική εταιρεία ενεργοποίησε το online κατάστημα πωλήσεων στην τοπική αγορά, με τους αγοραστές να πραγματοποιούν σχεδόν όλες τις διαδικασίες από τον υπολογιστή του σπιτιού τους, το tablet ή το smartphone, όπως τον τρόπο πληρωμής, τη χρηματοδότηση, το leasing και την ασφάλιση.
Ο τρόπος πληρωμής, η χρηματοδότηση, το leasing και η ασφάλιση θα γίνονται ηλεκτρονικά. Ωστόσο, για να ολοκληρωθεί η παραγγελία και να γίνει η παραλαβή του αυτοκινήτου, ο πελάτης θα πρέπει να επισκεφθεί έναν επίσημο αντιπρόσωπο, προκειμένου να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων και να υπογραφεί η σύμβαση.
Online προσφέρονται, εκτός από τα μοντέλα, οι υπηρεσίες μίσθωσης και όλα τα προϊόντα της μάρκας. Από το 2020, η νέα μορφή πώλησης μέσω internet θα επεκταθεί σε άλλες μεγάλες αγορές της Ευρώπης.
Στις ΗΠΑ είναι ήδη διαθέσιμη πιλοτικά, με 25 από τους 191 επίσημους αντιπροσώπους να συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος