Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τα EV αυτοκίνητα έχουν ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους απευθείας στον άξονα κάτι που σημαίνει ότι η ισχύς οδηγείται απευθείας στους τροχούς, επομένως, δεν χρειάζεται μηχανισμός μετάδοσης και μεταφοράς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Tesla έχει κιβώτιο “1 ταχύτητας”, ενώ τα EV της Audi και της Porsche έχουν “2 ταχυτήτων” για καλύτερη απόκριση σε υψηλότερες ταχύτητες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή η επανάσταση που έφεραν τα ηλεκτρικά με παροχή ισχύος χωρίς απώλειες έχει καταστήσει άχρηστους όλους τους τύπους μετάδοσης και ουσιαστικά σηματοδοτεί το οριστικό τέλος του λεβιέ και του συμπλέκτη. Η Honda, ωστόσο, δεν θέλει να προσφέρει ψεύτικες χειροκίνητες αλλαγές για ηλεκτρικά οχήματα – σε πλήρη αντίθεση με την αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Toyota για MT που λειτουργούν με συμπλέκτη για ηλεκτρικά οχήματα.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe, και ο επικεφαλής του τμήματος ηλεκτροκίνησης, Shinji Aoyama, επιβεβαίωσαν και οι δύο ότι τα ψεύτικα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων πιθανότατα δεν θα είναι διαθέσιμα για μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα Honda. Και αυτό περιλαμβάνει τα δύο ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα Honda που επιβεβαιώθηκαν στα ανανεωμένα σχέδια EV της εταιρείας που ανακοινώθηκαν νωρίτερα φέτος.

Τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων –κυρίως ο έλεγχος, η αλληλεπίδραση και ο ακριβής χρονισμός μεταξύ τριών πεντάλ και η χρήση του λεβιέ – κάνουν την οδήγηση (σύμφωνα με πολλούς) πιο ελκυστική. Η Honda είπε ότι θα βρει άλλους τρόπους για να κάνει την οδήγηση EV διασκεδαστική, αλλά τα χειροκίνητα κιβώτια αποκλείονται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης