Του Λουκά Παπαλάμπρου

Την κορυφαία έκδοση του φημισμένου sport car της Nissan, ένα θεσπέσιο τετράτροχο υψηλών επιδόσεων και σπάνιας αισθητικής, δημιούργησε η Italdesign.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 50 χρόνια του GT-R και του φημισμένου σχεδιαστικού οίκου. Εξελίχθηκε αποκλειστικά από την Italdesign με τις ευλογίες της ιαπωνικής φίρμας, η οποία το χαρακτήρισε ως ένα όχημα πέρα από τα όρια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εκπληκτικό, με την εικόνα να παραπέμπει σε μοντέλο της σειράς Gran Turismo. Βασίζεται στο GT-R Nismo του 2018, ωστόσο, κάθε γραμμή, κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιασθεί από την αρχή. Ο συνδυασμός του γκρι χρώματος και της χρυσής απόχρωσης, μαγνητίζει τα βλέμματα.

Οι σμιλευμένες επιφάνειες, το επιθετικό καπό με τα στενά φωτιστικά σώματα, η χαμηλωμένη οροφή, οι αεροδυναμικοί καθρέπτες και το ιδιαίτερο πίσω τμήμα με την τεράστια ρυθμιζόμενη πτέρυγα, προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πίσω από τις αποκλειστικές ζάντες 21 ιντσών έχουν τοποθετηθεί carbon κεραμικοί δίσκοι με κόκκινες δαγκάνες, στην οροφή διακρίνεται το μεγάλο πτερύγιο, με τον διαχύτη να είναι από ανθρακονήματα.

Πλήρως ανανεωμένο είναι το εσωτερικό, με τους σχεδιαστές της Italdesign να έχουν τοποθετήσει carbon αγωνιστικά καθίσματα και μεγάλη ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Το ταμπλό, η κονσόλα και οι πόρτες καλύπτονται από alcantara και ανθρακονήματα, ενώ δεν λείπουν τα διακοσμητικά σε απόχρωση χρυσού.

Αναβαθμίσεις έγιναν και στον V6 3,8 biturbo κινητήρα, αποδίδοντας πλέον 720 ίππους και 780 Nm ροπής, καθώς και στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση προέρχεται από τη Bilstein, τα φρένα της Brembo και τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Super Sport.

Για όσους ενδιαφέρονται, το GT-R50 όπως ονομάζεται, θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην Ευρώπη τον επόμενο μήνα.  Τότε, θα μάθουμε σε πόσες μονάδες θα παραχθεί και πόσο κοστίζει.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης