Όπως κάθε χρόνο έτσι και εφέτος, η Interbrand ανακοίνωσε τα κορυφαία εμπορικά σήματα του κόσμου, με την Toyota να καταλαμβάνει για 8η συνεχόμενη φορά την πρώτη θέση στον χώρο των κατασκευαστών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τον έγκριτο οργανισμό, το σήμα της ιαπωνικής φίρμας είναι το πιο ισχυρό παγκοσμίως, ξεπερνώντας παραδοσιακές ευρωπαϊκές δυνάμεις. Μάλιστα, στην ετήσια έκθεση «Best Global Brands», η Toyota βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης, πίσω από τους κολοσσούς Apple, Google, Amazon, Microsoft, Coca Cola και Samsung.
Η αξία του εμπορικού σήματος της Toyota εκτιμάται στα 53,404 δις δολάρια. Ακολουθεί η Mercedes μία θέση πιο κάτω με αξία 48,601 δις, ενώ η BMW είναι τρίτη με 41.006 δις. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Honda, Ford, Hyundai, Nissan, VW, Audi και Porsche.
Η μεθοδολογία της Interbrand εστιάζει στις εν εξελίξει επενδύσεις και στη διαχείριση του brand ως μέρους του ενεργητικού της φίρμας, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις οικονομικές επιδόσεις, τη βαρύτητα της μάρκας στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς από τον καταναλωτή, καθώς και τη δύναμη του brand στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος