Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν μερικούς μήνες ολόκληρος ο πλανήτης ασχολήθηκε με την BMW, όταν εκείνη ανακοίνωσε πως θα «ξεκλειδώνει» τα θερμαινόμενα καθίσματα με μηνιαία συνδρομή. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προς υπεράσπιση της βαυαρικής μάρκας, υπήρξε κάποια αρχική σύγχυση καθώς πολλοί άνθρωποι πίστευαν ότι θα έπρεπε να πληρώσουν δύο φορές για το ίδιο χαρακτηριστικό – πρώτα κατά την αγορά του αυτοκινήτου και μετά για την ίδια τη συνδρομή. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει, καθώς ένα όχημα που παραγγέλνεται με θερμαινόμενα καθίσματα έχει τη λειτουργία ενεργοποιημένη μόνιμα από την πρώτη μέρα.

Η Volvo όμως μέσω του Chief Operating Officer ξεκαθάρισε ότι ποτέ δεν θα ζητήσει συνδρομή για μία τέτοια λειτουργία, καθώς όπως είπε ο Bjorn Annwall «Δεν θα ζητήσουμε από άτομα που έχουν αγοράσει αυτοκίνητο μας για 95.000 ευρώ, να πληρώσουν άλλο 1 για να έχουν ζεστά καθίσματα» 

Συνέχισε υποστηρίζοντας ότι η χρέωση χρημάτων μετά την αγορά για ένα χαρακτηριστικό έχει νόημα μόνο για σημαντικές αναβαθμίσεις, όπως το σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Η Mercedes βλέπει τα πράγματα διαφορετικά, λανσάροντας πρόσφατα ένα ετήσιο πρόγραμμα συνδρομής 1.200 δολαρίων για να ξεκλειδώσει επιπλέον ισχύ για ορισμένα από τα ηλεκτρικά οχήματά της. Διατίθεται για τα EQE 350 και EQS 450 σε αμάξωμα σεντάν και SUV, μειώνοντας έως και 0,9 δευτερόλεπτα την επιτάχυνση 0-100. Προς το παρόν, η εταιρία αναφέρει ότι δεν είναι δυνατό να προσφερθεί αυτή η αναβάθμιση στην Ευρώπη λόγω νομικών περιορισμών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ενώ η Volvo δεν έχει προχωρήσει ακόμα σε κάποια συνδρομή, ένα άλλο μέλος της οικογένειας Geely αναζητά τρόπο να βγάλει κάποια επιπλέον χρήματα μετά την πώληση ενός αυτοκινήτου. Αρχικά κυκλοφόρησε στην Ευρώπη στα τέλη του 2021, μια ενημέρωση over-the-air για το Polestar 2 η οποία προσθέτει 68 ίππους για 1.195 $, μειώνοντας κατά 0,3 δευτερόλεπτα το 0-100. Βέβαια δεν είναι συνδρομή, καθώς οι αγοραστές πληρώνουν μόνο μία φορά για να λάβουν μόνιμα το πρόσθετο πακέτο αναβάθμισης της ιπποδύναμης.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης