Η αγορά αυτοκινήτου στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού δεν έχει καμία σχέση με την ευρωπαϊκή. Οι αμερικανοί καταναλωτές επιλέγουν ένα νέο μοντέλο με εντελώς διαφορετικά κριτήρια, δίνοντας έμφαση στις διαστάσεις και τους χώρους.

Tα αυτοκίνητα της smart και κυρίως το fortwo, είναι από τα πιο δημοφιλή στη Γηραιά Ήπειρο – η προηγούμενη τουλάχιστον γενιά. Στις ΗΠΑ, αντίθετα, η γερμανική φίρμα δεν κατάφερε ποτέ να προσελκύσει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού, με τις πωλήσεις να κυμαίνονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βλέποντας τη ζήτηση να παρουσιάζει συνεχώς πτωτική τάση, η Daimler αποφάσισε να διακόψει την εμπορική πορεία των fortwo και forfour, διατηρώντας μόνο την ηλεκτρική έκδοση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βάλουν λουκέτο 58 από τις 85 συνολικά αντιπροσωπείες της μάρκας. Έτσι, απέμειναν μόλις 27 αντιπρόσωποι σε όλη τη χώρα, τη στιγμή που η Ferrari έχει 37.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης