Η διάσημη ιταλική φίρμα και το ολοκαίνουργιο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ χωρητικότητας 3,9 λίτρων θριάμβευσαν στον εφετινό θεσμό «Engine of the Year», λαμβάνοντας συνολικά πέντε βραβεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή είναι η πρώτη φορά έπειτα από οκτώ χρόνια που ένας κινητήρας με περισσότερους από τέσσερις κυλίνδρους κατακτά τον τίτλο «Κινητήρας της Χρονιάς». Το σύνολο V8 3,9 biturbo της Ferrari 488 GTB απόδοσης 669 ίππων πήρε την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη, στην κατηγορία του νέου κινητήρα της χρονιάς, του καλύτερου κινητήρα επιδόσεων, όπως και του κινητήρα χωρητικότητας μεταξύ 3.000 κ.εκ. – 4.000 κ.εκ.

Η κριτική επιτροπή, η οποία απαρτίζεται από 63 δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου από 31 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα (4Τροχοί), εξήρε τον κινητήρα της Ferrari για την αποδοτικότητα, την ελαστικότητα, τις επιδόσεις και τη λειτουργία του, χαρακτηρίζοντάς τον ως έναν από τους καλύτερους όλων των εποχών!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κινητήρας της Χρονιάς 2016
Ferrari 3.9-litre biturbo V8

Καλύτερος νέος κινητήρας 2016
Ferrari 3.9-litre biturbo V8

Πράσινος κινητήρας της χρονιάς 2016
Tesla full-electric powertrain

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων 2016
Ferrari 3.9-litre biturbo V8

Κάτω του 1 λίτρου
Ford 998cc three-cylinder turbo

Από 1 έως 1.4 λίτρα
PSA Peugeot Citroen 1.2-litre three-cylinder turbo

Από 1.4 έως 1.8 λίτρα
BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid

Από 1.8 έως 2 λίτρα
Mercedes-AMG 2-litre turbo

Από 2 έως 2.5 λίτρα
Audi 2.5-litre five-cylinder turbo

Από 2.5 έως 3 λίτρα
Porsche 3-litre six-cylinder turbo

Από 3 έως 4 λίτρα
Ferrari 3.9-litre biturbo V8

Πάνω από 4 λίτρα
Ferrari 6.3-litre V12


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης