Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Το ράλι Ακρόπολις είναι ένας από τους κορυφαίους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και αποδεδειγμένα διαφημίζει με τον καλύτερο τρόπο την Ελλάδα στο εξωτερικό. Τις ημέρες του αγώνα, η χώρα μας γίνεται το επίκεντρο του κόσμου και τα οφέλη που αποκομίζουμε μετριούνται και σε… χρήμα.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της zougla.gr και βάσει έρευνας που έχει πραγματοποιηθεί τα κέρδη για την Ελλάδα μεταφράζονται ως εξής: Το προϊόν που λέγεται «Ράλι Ακρόπολις» κοστολογείται 10,5 εκ. ευρώ σε τηλεοπτική προβολή ανά τον κόσμο. Από εκεί και πέρα, ο τζίρος από τα χρήματα που φέρνουν μόνο οι ξένοι αγγίζουν τα 6 εκ. ευρώ. Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι 20.000 διανυκτερεύσεις μόνο στην περιοχή του Λουτρακίου. Με τόσα κέρδη που αποφέρει ένα προϊόν είναι λογικό να υπάρχει και η ανάλογη υποστήριξη από την Πολιτεία. Ωστόσο, προς το παρόν τηρείται απόλυτη… σιωπή αφού κανένας δεν μπορεί να διαβεβαιώσει τους διοργανωτές ότι θα στηρίξει μία τέτοια προσπάθεια.
Δεν χρειάζεται πάντως να είναι κανείς μάντης για να καταλάβει πως χωρίς χρήματα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί ο αγώνας ακόμα και εάν έχει ανακοινωθεί από τη παγκόσμια ομοσπονδία
Με λίγα λόγια αυτό σημαίνει πως αν δεν υπάρξουν χρήματα και από χορηγίες (ιδιωτών και Πολιτείας) τότε το ράλι Ακρόπολις κινδυνεύει να μείνει εκτός αγωνιστικού ημερολογίου. Προς το παρόν όλα παραμένουν ρευστά και ιδίως αυτή τη χρονική περίοδο που το πρώτο μέλημα της Πολιτείας είναι να τα βρει με την Τρόικα και να πάρει την πολυπόθητη δόση των 31.5 δις ευρώ.