Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Με την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης, έχουμε σχεδόν σταματήσει να μιλάμε για βενζινοκινητήρες και χειροκίνητα σασμάν. Πλέον οι πληροφορίες είναι γύρω από ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα, χρόνους φόρτισης και μεγέθη μπαταριών. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα όμως ξεπρόβαλε ένα ακόμα supercar που θα το χαρακτηρίζαμε παλαιάς κοπής, καθώς έχει όλη την συνταγή που είχαμε συνηθίσει να συνοδεύει ένα μοντέλο επιδόσεων τα προηγούμενα χρόνια. Ο λόγος για το νέο T.33 Spider, το νέο μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας του Gordon Murray, το οποίο έρχεται με πίσω κίνηση, χειροκίνητο σασμάν και έναν ατμοσφαιρικό V12 που σε κάνει να κλείσεις το ραδιόφωνο και να τον ακούς σε κάθε βόλτα. Κάτι στο οποίο φυσικά βοηθάνε και τα δύο αποσπώμενα πάνελ οροφής τα οποία επιτρέπουν και απεριόριστη θέα.

Το μοντέλο ζυγίζει περίπου 18 κιλά λιγότερα από το coupe (1.108), διαθέτει ελαφριές και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου με κλιμακωτά μεγέθη 19 και 20 ιντσών, οι οποίες φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S. Για το σύστημα πέδησης οι μπροστινοί τροχοί φέρουν εξαπίστονες δαγκάνες, ενώ οι πίσω τετραπίστονες, με διάμετρο 370 χιλιοστών και 340 χιλιοστών, αντίστοιχα.

Την ισχύ δίνει ένας V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας Cosworth 3.9λτ. ο οποίος αποδίδει 617 άλογα και 451 Nm ροπής. Η κίνηση πηγαίνει αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, με την εταιρία να αναφέρει πως θα κατασκευάσει συνολικά 100 μονάδες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εξωτερικό, οι διαφορές με το coupe μοντέλο βρίσκονται κυρίως στον ελαφρώς διαφορετικό σχεδιασμό πίσω από την μπροστινή κολόνα. Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνωστή από το κουπέ μοντέλο, με το αναλογικό στροφόμετρο να βρίσκεται στο επίκεντρο μπροστά από τον οδηγό και τα bucket καθίσματα από ανθρακονήματα με δέρμα και επένδυση Alcantara. Τέλος, διαθέτει και συνολικά 295λτ. συνολικού χώρου αποσκευών. 

Η GMA δεν έχει ανακοινώσει τις τιμές, αλλά το κουπέ T.33 ξεκίνησε από 1,37 εκατομμύρια λίρες όταν κυκλοφόρησε, που είναι 1,6 εκατομμύρια ευρώ με τη σημερινή συναλλαγματική ισοτιμία.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης