Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τί κι αν η ακρίβεια έχει φτάσει σε ιστορικό υψηλό. Τί κι αν οι τιμές σε όλα τα αγαθά βρίσκονται σε δυσθεώρητα επίπεδα. Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, δηλώνει με μεγάλη χαρά πως έχει τόσες πολλές παραγγελίες ήδη, που μέχρι το 2025 τα μοντέλα που θα περνούν τη γραμμή παραγωγής, είναι sold out. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ferrari, κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της για το πρώτο τρίμηνο του έτους, δήλωσε πως παρέδωσε 3.567 αυτοκίνητα (ή 9,7% περισσότερα σε σχέση με τους τρεις πρώτους μήνες του 2022). Εκτός από την προσθήκη της Purosangue στο αυξανόμενο χαρτοφυλάκιό της, η Roma Spider λανσαρίστηκε επίσης για να καλύψει το κενό που άφησε η παύση της Portofino M. Τρία επιπλέον οχήματα θα παρουσιαστούν πριν από το τέλος του έτους, οπότε ο οίκος του Maranello βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ξεπεράσει το περσινό ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών με 13.221 μονάδες.

Ειδικά τώρα, που η Purosangue είναι ξανά διαθέσιμη προς παραγγελία, μετά την προσωρινή παύση που είχε γίνει στο λανσάρισμα της, καθώς οι παραγγελίες ήταν περισσότερες από όσες μπορούσε να υποστηρίξει η εταιρία.

Όσον αφορά τα τρία νέα μοντέλα που θα παρουσιάσει η εταιρία μέχρι το τέλος του έτους, ένα από αυτά αναμένεται να είναι μια ακραία έκδοση της SF90 Stradale. Παράλληλα η δεύτερη νέα Ferrari θα είναι πιθανότατα ο αντικαταστάτης της 812 Superfast, λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν με καμουφλάζ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η περσινή χρονιά ρεκόρ της εταιρίας
Η Ferrari είχε μια φανταστική χρονιά το 2022, καθώς σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων παραδίδοντας 13.221 οχήματα, έναντι 11.155 το 2021, με το καθαρό κέρδος να εκτοξεύεται επίσης στα 939 εκατ. ευρώ από τα 833 εκατ.

Η περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής ήταν η μεγαλύτερη αγορά για τη Ferrari το 2022 με παραδόσεις 5.958 οχημάτων (από 5.492 το 2021). Παράλληλα οι πωλήσεις στην Αμερική ήταν 3.447 μονάδες, ενώ οι αγοραστές στην ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊβάν αγόρασαν 1.552 αυτοκίνητα (σε σύγκριση με 899 την προηγούμενη περίοδο). Τέλος, η υπόλοιπη αγορά Ασίας-Ειρηνικού αγόρασε 2.264 από τα προϊόντα της μάρκας, έναντι 1.933 το 2021.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης