Φαίνεται πως η οικονομική κρίση άρχισε να χτυπά και την πόρτα της Γερμανίας γεγονός που αποτυπώνεται στην αγορά του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία οι ταξινομήσεις για τον μήνα Μάρτιο μειώθηκαν σε ποσοστό 17% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα και μεταφράζονται σε 281.184 μονάδες. Η πτώση δεν αφορά μόνο τον Μάρτιο αλλά και το σύνολο τριμήνου που φτάνει το 13% (673.957 πωλήσεις).

Το γκρουπ PSA (Peugeot – Citroen) είχαν την μεγαλύτερη πτώση, με την Peugeot να χάνει 41% των πωλήσεών της ενώ η Citroen το 36%. Χαρακτηριστική και η εικόνα της VW, της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της οποίας μειώθηκαν κατά 21%.

Αιτία της όλης κατάστασης είναι η ανησυχία που υπάρχει σε όλη την Ευρώπη και όπως φαίνεται έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό και τους Γερμανούς. «Οι ανησυχίες στις υπερχρεωμένες χώρες του ευρωπαϊκού νότου εξαπλώνονται στη γερμανική αγορά» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γερμανός αναλυτής Christian Ludwig. Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ένωσης γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών Matthias Wissmann ανέφερε: «Περιμένω από την αγορά να σταθεροποιηθεί κατά το δεύτερο τρίμηνο».

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης