Η ιταλική φίρμα αναθεωρεί το πλάνο στρατηγικής, περιορίζοντας την γκάμα των μοντέλων της και δίνοντας έμφαση σε κατηγορίες με μεγαλύτερα μερίδια αγοράς. Στόχος της δεν είναι άλλος από τη μείωση των ζημιών και την αύξηση της κερδοφορίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η Alfa Romeo, η 4C αποσύρεται από την αγορά έπειτα από επτά χρόνια. Οι πωλήσεις του κεντρομήχανου sportcar κυμαίνονταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ, με αποτέλεσμα τα στελέχη του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles να δώσουν εντολή για παύση της παραγωγής.

Σύμφωνα με το νέο αναπτυξιακό πλάνο, η μιλανέζικη μάρκα θα έχει στην γκάμα της τέσσερα μοντέλα. Το πρώτο είναι η Giulia και τα άλλα τρία ανήκουν στα SUV. Πρόκειται για την Stelvio, την έκδοση παραγωγής της Tonale (C-SUV) και ένα ακόμη μικρότερο B-SUV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό σημαίνει πως, εκτός από την 4C, στον μελλοντικό προϊοντικό σχεδιασμό δεν περιλαμβάνονται ούτε η GTV, ούτε η 8C, ούτε η Giulietta.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης