Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στον Καναδά φαίνεται πως οι αρχές βρήκαν την λύση στο μικρό δίκτυο φορτιστών ρίχνοντας το μπαλάκι στις επιχειρήσεις. Η προτεινόμενη τροπολογία τελικά υπερψηφίστηκε και πλέον όλα τα πρατήρια υγρών καυσίμων αλλά και τα μεγάλα parking θα πρέπει να διαθέτουν σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλιώς θα πληρώνουν ετήσιο φόρο πολλών χιλιάδων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με το νέο νόμο (από τον οποίο εξαιρούνται τα parking με λιγότερες από 60 θέσεις στάθμευσης) όλα τα πρατήρια υγρών καυσίμων θα είναι υποχρεωμένα να διαθέτουν φορτιστές ισχύος 50 kW ενώ οι χώροι στάθμευσης 26.6 kW. 

Οι περιορισμένες επιλογές φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα παραμένουν σημαντικό εμπόδιο για την υιοθέτηση των EV, σύμφωνα με έρευνα του 2021 σε 12.000 κατοίκους του Βανκούβερ που διεξήχθη για την πόλη. Σχεδόν το 40 τοις εκατό των εκπομπών CO2 του Βανκούβερ προέρχεται από τα αυτοκίνητα και αυτό πρέπει να αλλάξει μέσα στην δεκαετία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αρχές εκτιμούν πως το κόστος για την εγκατάσταση των απαιτούμενων σταθμών φόρτισης κυμαίνεται στα 136.000 $ για τα βενζινάδικα και 100.000 $ για τους χώρους στάθμευσης. Οι επιχειρήσεις αναμένεται να κάνουν απόσβεση σε επτά ή οκτώ χρόνια διατηρώντας όλα τα έσοδα από το κόστος φόρτισης. 

Σύμφωνα με το πλάνο, εκτιμάται ότι περίπου το 30 τοις εκατό των βενζινάδικων και το 40 τοις εκατό των χώρων στάθμευσης θα εγκαταστήσουν φορτιστές μέχρι το 2030, προσθέτοντας περίπου 100 σταθμούς φόρτισης σε όλη την πόλη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης