Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μπορεί όλοι να κινούνται γύρω από την ηλεκτροκίνηση όμως η VW δεν γυρνά την πλάτη της στα θερμικά μοτέρ. Αντιθέτως επενδύει και αναπτύσσει περαιτέρω τον 1.5 TSI δίνοντας του την ονομασία evo2, υποσχόμενη μικρότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές C02.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην αρχή της πορείας του θα προσφέρεται με ιπποδύναμη 150 ίππων ενώ σταδιακά θα έρθει και σε διαφορετικές εκδόσεις, με τα πρώτα μοντέλα που θα τον υιοθετήσουν από την γκάμα της VW να είναι τα T-Roc και T-Roc Cabriolet.

Οι μηχανικοί κατάφεραν να βελτιώσουν την απόδοση του κινητήρα αλλά και να μετατρέψουν την κατασκευή του σε μία πιο φιλική διαδικασία χρησιμοποιώντας λιγότερα πολύτιμα μέταλλα. Το μυστικό βρίσκεται στην μεταφορά του καταλύτη και του φίλτρου σωματιδίων πιο κοντά στον κινητήρα και υπό νέα μονάδα ελέγχου.

Παράλληλα αναβαθμίστηκε και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων το οποίο έλαβε μία πιο έξυπνη έκδοση του Active Cylinder Management και είναι ακόμα πιο αποτελεσματικό, μειώνοντας περισσότερο την κατανάλωση του συνόλου. Πιο συγκεκριμένα, πλέον  ο δεύτερος και ο τρίτος κύλινδρος δεν ενεργοποιούνται όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλά και μεσαία φορτία. Η απόδοση αυξάνεται στους ενεργούς δυο ακριανούς κυλίνδρους, ενώ οι μεσαίοι κύλινδροι ενεργοποιούνται όταν πατηθεί ξανά το γκάζι, Μία διαδικασία που η VW τονίζει πως γίνεται ελάχιστα αισθητή από τον οδηγό. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακόμα όμως και στην ανακοίνωση για τον αναβαθμισμένο 1,5 TSI, η VW  θέλει να μας υπενθυμίσει ότι τα EV θα αντιπροσωπεύουν το 70 τοις εκατό όλων των πωλήσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Δεδομένου ότι η πλήρης μετάβαση στα ηλεκτρικά δεν θα γίνει εν μία νυκτί, τα υπόλοιπα θερμικά μοτέρ θα ενημερωθούν για να πληρούν τους κανονισμούς Euro 7 ώστε να συνεχιστεί η πορεία τους. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης