Την πιο οικονομική έκδοση του 208 που τροφοδοτείται από ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα, θα παρουσιάσει τον επόμενο μήνα, στην έκθεση του Παρισιού, η γαλλική εταιρεία.

Πρόκειται για το πρωτότυπο 208 HYbrid Air 2L, το οποίο αποτελεί εξέλιξη του 208 HYbrid FE και φέρει ένα υβριδικό σύνολο που χρησιμοποιεί βενζίνη και συμπιεσμένο αέρα. Το σύστημα περιλαμβάνει ένα μια δεξαμενή με αέρα υπό πίεση κάτω από το δάπεδο, μια δεξαμενή χαμηλής πίεσης στον πίσω άξονα που λειτουργεί ως θάλαμος διαστολής και ένα υδραυλικό σύστημα με ένα μοτέρ και μια αντλία, που βρίσκονται στην περιοχή του κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με βενζίνη χάρη στον τρικύλινδρο κινητήρα 1.2 Puretech 82 ή μόνο με αέρα ή και με τα δύο, σε συνδυασμό. Ο ανεφοδιασμός της δεξαμενής αέρα γίνεται από το συμβατικό μοτέρ και σε συνθήκες ομαλής κίνησης.  

Στόχος της Peugeot είναι να πετύχει τους όρους που έχει θέσει η γαλλική κυβέρνηση έως το 2020, για αυτοκίνητα παραγωγής με κατανάλωση καυσίμου μόλις 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης