Με δύο νέες εκδόσεις, μια plug-in hybrid και μια φυσικού αερίου, εμπλουτίζει τη γκάμα του ανανεωμένου Polo η VW, με το λανσάρισμά τους να αναμένεται στο τέλος του χρόνου.

Η υβριδική εκδοχή του γερμανικού supermini, συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 1.4 TSI, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου, έχοντας συνδυαστική ισχύ 205 ίππους και μέση κατανάλωση καυσίμου περίπου 1,5 λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Polo CNG από την άλλη, εφοδιάζεται με τον ίδιο TSI κινητήρα, καταναλώνοντας τόσο βενζίνη, όσο και φυσικό αέριο, με το δεύτερο ντεπόζιτο να είναι τοποθετημένο στο χώρο αποσκευών. 

Όπως ανέφερε, ο επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων της VW, Ekkehard Pott, η plug-in έκδοση του Polo θα έχει ελαφρώς τροποποιημένη τεχνολογία, καθώς πρέπει να γίνουν προσαρμογές ειδικά για το αυτοκίνητο.
      

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης