Πρόσφατα, η Bentley έδωσε στη δημοσιότητα ένα διαφημιστικό σποτ-ντοκιμαντέρ, για το μοντέλο Mulsanne. Τα γυρίσματα έγιναν στη Νέα Υόρκη, ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη έκπληξη που κανείς δεν πρόκειται να καταλάβει μέχρι να δει το τέλος.

Η διαφήμιση έχει τίτλο «Intelligent Details», με τον διευθυντή σχεδιασμού της Bentley, Luc Donckerwolke και τον επικεφαλής εξωτερικού σχεδιασμού, SangYup Lee, να μιλούν για τις «έξυπνες λεπτομέρειες» της Mulsanne.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ασπρόμαυρη εικόνα και η αισθητική του video, με τα αυτοκίνητα να γυρνούν στους δρόμους του Μανχάταν και του Μπρούκλιν, είναι εκπληκτική. Τι είναι αυτό όμως, που κάνει το σποτ να ξεχωρίζει από όλα τα άλλα;

Για όσους δεν κατάλαβαν, όλο το video γυρίστηκε με το νέο iPhone 5S – με ειδικούς φακούς και επαγγελματικό φωτισμό – και το μοντάζ έγινε σε ένα iPad Air. Τι έχουμε να δούμε ακόμα από τα smartphones και τα tablet!

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης