Τα στελέχη της γερμανικής φίρμας τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση, καθώς οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων αυξάνονται συνεχώς και τα ταμεία της εταιρείας γεμίζουν με χρήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρά την απόσυρσή της από τη ρωσική αγορά, η Opel πούλησε τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς 850.000 οχήματα στην Ευρώπη, με το μερίδιο αγοράς να αυξάνεται στο 6,21%. Σε σχέση με τον αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, η εταιρεία βελτίωσε τις πωλήσεις της κατά περίπου 32.600 οχήματα, με τα Mokka (+26%), Corsa (+8%) και ADAM (+4%) να είναι οι κύριοι συντελεστές της επιτυχίας.

Η μεγαλύτερη άνοδος σημειώθηκε σε Ιταλία (+20%), Ισπανία (+18%), Γαλλία (+5%), Βρετανία (+4%) και Γερμανία (+ 3%). Αρκετά δημοφιλής ήταν και η γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) της Opel, με τις ταξινομήσεις να αυξάνονται κατά 42%, φθάνοντας συνολικά τις 75.900 μονάδες. Τόσο το Movano, όσο και τα Vivaro και Combo, κατέγραψαν αύξηση του όγκου πωλήσεων σε ποσοστό 35%, 37% και 11%, αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, το Corsa παραμένει το best seller μοντέλο προς ιδιώτες το Σεπτέμβριο, με την Opel να διατηρεί τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις με μερίδιο 9,2% το διάστημα Ιανουαρίου –Σεπτεμβρίου.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης