Είπε κανείς ότι τα ηλεκτρικά δεν έχουν ψυχή; Η Hyundai «πυροβολεί» με το νέο RN22e των 585 ίππων
Η Hyundai αποτελεί ίσως την αυτοκινητοβιομηχανία με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη την τελευταία δεκαετία και όλα δείχνουν πως συνεχίζει…
Newsroom
15.07.2022 | 12:30
UPD:15.07.2022, 13:22
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Hyundai αποτελεί ίσως την αυτοκινητοβιομηχανία με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη την τελευταία δεκαετία και όλα δείχνουν πως συνεχίζει να γίνεται όλο και πιο ισχυρή. Σήμερα, η κορεατική μάρκα ανακοίνωσε δύο νέα εντυπωσιακά concepts που σηματοδοτούν το μέλλον των οχημάτων επιδόσεών της.
Το πρώτο, που ονομάστηκε RN22e, είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό τέρας με περίπου 585 ίππους και 740 Nm ροπής που βασίζεται στη γνώριμη πλέον πλατφόρμα E-GMP. Με μπαταρία 77,4 kWh είναι κατασκευασμένο στο αμάξωμα του επερχόμενου Ioniq 6 και έρχεται με μόνιμη τετρακίνηση έχοντας από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει την κατανομή ροπής.
«Το νέο κεφάλαιο ηλεκτροκίνησης υψηλών επιδόσεων αναπτύσσεται συστηματικά και θα επιδιώξουμε αυτόν τον στόχο χρησιμοποιώντας τη δημιουργικότητά μας, την τεχνογνωσία μας στη μηχανική και το ανταγωνιστικό μας πνεύμα», δήλωσε ο Till Wartenberg, αντιπρόεδρος της N Brand Management της Hyundai.
Ακόμη, το RN22e προσπαθεί να προσφέρει λίγη από την αγριότητα που μπορεί να λείπει από τα EV. Για να γίνει αυτό, χρησιμοποιεί το N Sound+, το οποίο παράγει ήχο από τα εσωτερικά και εξωτερικά ηχεία, για μια δυναμική αίσθηση οδήγησης. Η Hyundai φτάνει ακόμη και στο σημείο να προσθέτει ψεύτικους κραδασμούς αλλαγής ταχυτήτων, ενώ αναφέρει πως το μοντέλο μπορεί να φορτίσει από το 10% στο 80% σε μόλις 18 λεπτά.
Παράλληλα, αναπτύσσεται και το Hyundai N Vision 74, το οποίο αποτελεί ένα υβριδικό σύνολο με σύστημα κυψελών υδρογόνου αλλά και μια μπαταρία. Η συνολική ιπποδύναμη φτάνει τα 680 άλογα και τα 900 Nm ροπής, ενώ η αυτονομία του ξεπερνά τα 600 χλμ.
Όλα δείχνουν πως τα N μοντέλα βρήκαν στην ηλεκτροκίνηση το κομμάτι που θα τα μετατρέψει από δυνατά μοντέλα σε «τέρατα» ταχύτητας.