Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το νέο Inster, είναι ένα μικρό EV SUV της Hyundai, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά μια ηλεκτρική μετατροπή του βενζινοκίνητου αυτοκινήτου πόλης Casper που πωλείται στη Νότια Κορέα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Hyundai Inster αναπτύχθηκε με γνώμονα την Ευρώπη και είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έχει μήκος 3.8μ., πλάτος 1.51μ. και ύψος 1.57μ. Το μεταξόνιο των 2.56μ. έχει επίσης επεκταθεί σε σχέση με το Casper. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι ένα μικροσκοπικό αυτοκίνητο, καθιστώντας το ιδανικό για την αστική ζούγκλα.

Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με διαφορετικά μεγέθη μπαταρίας και ισχύ. Το βασικό μοντέλο θα διαθέτει μια μπαταρία 42 kWh, η οποία εκτιμάται ότι θα έχει αυτονομία 300χλμ., και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 95 ίππων. Μια πιο ακριβή έκδοση θα συνδυάζει μια μεγαλύτερη μπαταρία 49 kWh για εμβέλεια 350χλμ. με έναν πιο ισχυρό κινητήρα 113 ίππων. Και στις δύο περιπτώσεις, το Inster διαθέτει στιγμιαία ροπή 146 Nm.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, πρόκειται για ένα EV με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς που δεν προορίζεται να καταρρίψει ρεκόρ στο Nürburgring. Φτάνει τα 100χλμ./ώρα σε 11,7 δευτερόλεπτα, αν παραμείνετε στη βασική έκδοση. Αν ανεβείτε στο ισχυρότερο μοντέλο, ο χρόνος σπριντ πέφτει στα 10,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 140χλμ./ώρα και 150χλμ./ώρα, αντίστοιχα. Η αναπλήρωση της μπαταρίας από το 10 στο 80% χρησιμοποιώντας φόρτιση DC στα 120 kW έρχεται σε 30 λεπτά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μικροσκοπικό EV διαθέτει πλήρως αναδιπλούμενα μπροστινά καθίσματα και διαιρούμενα πίσω καθίσματα. Οι εικόνες δείχνουν το Inster με διάταξη τεσσάρων θέσεων, αλλά μια πενταθέσια διαμόρφωση θα είναι διαθέσιμη αργότερα μέσα στο 2025.

Παρόλο που είναι ένα μικρό αυτοκίνητο, το Hyundai Inster είναι γεμάτο με καλούδια. Από το προσαρμοζόμενο cruise control και την κάμερα 360 μοιρών, μέχρι την ασύρματη φόρτιση κινητού και το σύστημα υποβοήθησης μεγάλης σκάλας, το EV είναι γενναιόδωρα εξοπλισμένο. Μπορεί επίσης να αποκτηθεί με θερμαινόμενο τιμόνι και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, για να μην αναφέρουμε τον βοηθό οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο και την ενσύρματη σύνδεση για Apple CarPlay και Android Auto.

Οι διπλές οθόνες 10,25 ιντσών είναι στάνταρ εξοπλισμός, ενώ η Hyundai προσφέρει επίσης θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, αυτόματο κλιματισμό και ηλιοροφή. Υπάρχει ακόμη και μια λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) για την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών χάρη στην αμφίδρομη φόρτιση.

Το Inster Cross θα λανσαριστεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης