Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος
Αύξηση στις πωλήσεις της μέσα στο 2021 σημείωσε η Peugeot στην Ελλάδα αντίθετα με πολλές εταιρείες που είδαν μείωση λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Καταρχάς, διατήρησε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά με 10.581 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 10,5%.
Η συνεχώς αυξανόμενη διείσδυση της Peugeot επιβεβαιώνει αφενός, την επιτυχία της στρατηγικής της μάρκας και αφετέρου, τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της, οι οποίες αποτυπώνονται στα παρακάτω νούμερα:
• Πρώτη θέση της Peugeot στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,7%
• Πρώτη θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων (26,7% μερίδιο αγοράς)
• Πρώτη θέση του 208 και του 2008 στα ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας τους (48,8% και 56,5% μερίδιο αγοράς αντίστοιχα)
• Πρώτη θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV (με μερίδιο 14,4%)
• Πρώτη θέση για το 3008 στις εταιρικές πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς) με σημαντικό προβάδισμα από το δεύτερο μοντέλο της κατηγορίας (+455 μονάδες ή +4,1 ποσοστιαίες μονάδες)
Οι σημαντικές επιτυχίες της μάρκας προδιαγράφουν μία λαμπρή πορεία και για το τρέχον έτος και αποδεικνύουν την ορθότητα της στρατηγικής της, αλλά και τη σημασία που έχει η πελατοκεντρική προσέγγιση της ελληνικής αντιπροσωπείας σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς. Η «Δύναμης της επιλογής» της Peugeot έχει αποδειχθεί σημαντική.