Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Tesla βρίσκεται υπό έντονους ελέγχους στην Κίνα εδώ και αρκετό καιρό. Ωστόσο, φαίνεται ότι η πλειοψηφία των καταγγελιών απέναντι της προέρχεται από κατασκευασμένες ιστορίες που προσπαθούν να δυσφημίσουν την εταιρεία. Η νομική ομάδα της Tesla στην Κίνα συνεχίζει να μάχεται ενάντια σε τέτοιες εκστρατείες παραπληροφόρησης και σήμερα πρόσθεσε ακόμη μια νίκη στην μεγάλη λίστα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο αμερικανικός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων καλωσορίστηκε αρχικά στην Κίνα με τις καλύτερες προϋποθέσεις, χάρη σε ορισμένα αξιοσημείωτα προνόμια. Ωστόσο, ορισμένοι πολίτες και οργανισμοί μέσων ενημέρωσης έχουν εργαστεί σκληρά για να αμαυρώσουν την εικόνα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όλα ξεκίνησαν με διαμαρτυρίες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης σχετικά με αναπόδεικτους ισχυρισμούς περί βλάβης των φρένων της Tesla με διάφορους να ανεβαίνουν πάνω στα αυτοκίνητα και να φωνάζουν συνθήματα κατά της εταιρίας.

Τα ψεύτικα περιστατικά «αστοχίας φρένων» αυξήθηκαν και η Tesla κινήθηκε νομικά για να δημιουργήσει μία νέα σχέση με τα μέσα ενημέρωσης στην Κίνα και να αντεπιτεθεί για να αποδείξει ότι οι ιστορίες ήταν αναληθείς. Από τότε, η Tesla είχε πολλαπλές νίκες που σχετίζονται με τον τερματισμό της διάδοσης ψευδών κατηγοριών που βασίζονται σε πλαστά περιστατικά.

Όπως λέει η πιο πρόσφατη ιστορία, η Tesla μήνυσε έναν ιδιοκτήτη του Model X για συκοφαντική δυσφήμιση, αφού ο ιδιοκτήτης αποκάλεσε το ηλεκτρικό crossover «δολοφονικό» ή «παιχνίδι αυτοκτονίας». Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, ο οποίος αναφέρεται ως κύριος Γουέν στα δικαστικά έγγραφα, το Tesla παρουσίασε «αστοχία φρένων». Πιο συγκεκριμένα, ο ιδιοκτήτης είπε ότι οδηγούσε το EV όταν η ταχύτητα έπεσε ξαφνικά από τα 100 χλμ./ώρα στα 60 χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Γουέν συνέχισε ισχυριζόμενος ότι, παρά τα προβλήματα του SUV, κανείς από την Tesla δεν του έδωσε απάντηση. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτή η δήλωση αποδείχθηκε ψευδής, καθώς η Tesla παρείχε στοιχεία που έδειχναν ότι το προσωπικό της επικοινώνησε με τον ιδιοκτήτη την ημέρα του αναφερόμενου περιστατικού.
Το μέλος του προσωπικού της Tesla φέρεται να προσπάθησε να επιθεωρήσει το Model X του κ. Wen, αλλά ο ιδιοκτήτης δεν το επέτρεψε. Με βάση άλλα δικαστικά έγγραφα, αποδείχθηκε ότι ο κ. Wen έκανε ασυνεπείς δηλώσεις σε συνεντεύξεις και φαινόταν να στοχεύει την Tesla μέσω της χρήσης παραπληροφόρησης.

Ο δικαστής αποφάσισε ότι ο ιδιοκτήτης θα έπρεπε να ζητήσει δημόσια συγγνώμη, κάτι που ήταν αρκετά τυπικό σε αυτές τις περιπτώσεις. Αρκετοί ιδιοκτήτες Tesla, influencers, ακόμη και μέσα ενημέρωσης χρειάστηκε να ζητήσουν συγγνώμη από την Tesla. Η δημόσια συγγνώμη βοηθά στο να γίνει γνωστό ότι οι κατηγορίες ήταν ψευδείς και ότι το άτομο ή ο οργανισμός εργαζόταν για να δυσφημήσει τον Tesla.

Στην περίπτωση του κ.Γουέν, δόθηκε εντολή να δημοσιεύσει τη συγγνώμη σε τοπική εφημερίδα αλλά και να πληρώσει στην Tesla 10.000 RMB (1.412 $) ως τιμωρία για συκοφαντική δυσφήμιση.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης