Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ακόμα και εκείνοι που είναι fan των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σίγουρα έχουν δεύτερες σκέψεις όταν ακούν πως για μία πλήρη φόρτιση μπορεί να απαιτούνται μέχρι και 17 ώρες. Σίγουρα δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια να φορτίζουν σε ταχυφορτιστές, εξάλλου αυτό δεν είναι κάτι που συνιστούν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, για την προστασίας της μπαταρίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνεργασία Ford με το πανεπιστήμιο Purdue για ψυχόμενο καλώδιο γρήγορης φόρτισης
Μπορεί η πατέντα να είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο, η Ford όμως προχώρησε στην δημοσίευση στοιχείων για την έρευνα που όπως όλα δείχνουν θα μπορούσε να μειώσει δραστικά τον χρόνο φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Να τον μειώσει σε σημείο που θα συναγωνίζεται ένα κλασικό φουλάρισμα στο βενζινάδικο.
 
Όσο πιο γρήγορα φορτίζει μία μπαταρία, τόσο περισσότερο ρεύμα περνά, ανεβάζοντας παράλληλα και την θερμοκρασία. Θερμοκρασία που φαίνεται τόσο στην μπαταρία, όσο στην παροχή αλλά και στο καλώδιο φόρτισης (με το τελευταίο να επηρεάζεται περισσότερο από όλα). Είναι όπως όταν βάζουμε για φόρτιση το κινητό μας μία ζεστή ημέρα και μετά από λίγο ανεβάζει αρκετά  θερμοκρασία τόσο η ίδια η μπαταρία του κινητού, όσο το καλώδιο αλλά και ο φορτιστής. Η θέρμανση με άλλα λόγια είναι εχθρός της φόρτισης, η οποία εάν δαμαστεί θα αλλάξει και ο χρόνος που απαιτείται.

Η Ford μαζί με το πανεπιστήμιο Purdue εργάζονται στην δημιουργία ενός ψυχόμενου καλωδίου. Ο ψυκτικός παράγοντας που χρησιμοποιεί το καλώδιο αλλάζει μεταξύ υγρού και ατμού, μια διαδικασία μείωσης της θερμότητας που αναπαράγει τον τρόπο που ιδρώνει και ο άνθρωπος όταν αυξάνεται η θερμοκρασία του.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εν λόγω καλώδιο θα μπει σε πειραματική διαδικασία μέσα στους επόμενους μήνες και όλοι δηλώνουν ιδιαίτερα αισιόδοξοι, πως ο νέος τρόπος ψύξης του, θα καταφέρει να μειώσει έως και 80% το χρόνο φόρτισης σε κάθε ηλεκτρικό όχημα. Δεν μιλάμε πλέον για ένα διαφορετικό βύσμα ή υποδοχή, αλλά  για έναν νέο τρόπο φόρτισης. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης