Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Δεν είναι λίγες οι φορές που μία αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται εναντίον άλλης (ακόμα και εγχώριας), αμφισβητώντας επιδόσεις, καταναλώσεις ή τεχνολογίες μοντέλων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο πρόσφατα, η Nissan έβαλε στόχο το υβριδικό RAV4 της Toyota, δηλώνοντας πως η υποσχόμενη κατανάλωση καυσίμου στο δημοφιλές μικρό SUV είναι υπερβολικά αισιόδοξη και δεν ανταποκρίνονται σε πραγματικές συνθήκες.

Το X-Trail e-Power της Nissan, χρησιμοποιεί έναν κινητήρα βενζίνης για να επαναφορτίσει την ενσωματωμένη μπαταρία ιόντων λιθίου και υπολογίζεται ότι έχει κατανάλωση 6,1 λίτρα ανά 100 km,. Συγκριτικά, το Toyota RAV4 χρησιμοποιεί ένα συμβατικό υβριδικό σύστημα που υπόσχεται κατανάλωση 4,7 λίτρα ανά 100 km, μια αύξηση της οικονομίας καυσίμου κατά περίπου 30%.

Η Nissan επισημαίνει ότι οι διαφορές στην οικονομία καυσίμου μεταξύ των δύο οχημάτων δεν απέχουν τόσο πολύ όσο υποδηλώνουν οι εκτιμήσεις και πιστεύει ότι οι πραγματικές επιδόσεις είναι πιο κοντά. “Θα το αφήσουμε στα χέρια σας να κάνετε τις δοκιμές στον πραγματικό κόσμο και δρόμο. Αλλά από πολλά άρθρα που έχω δει για το RAV4 Hybrid, δεν μπορείτε να φτάσετε πουθενά κοντά στα 4,8 (λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα)», λέει ο Aleksandar Pecanac, διευθυντής προϊόντων της Nissan Australia.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Nissan συνεχίζει να υποστηρίζει ότι το σύστημα X-Trail e-Power της, προσφέρει μια ανώτερη οδηγική εμπειρία. Σύμφωνα με τον Adam Robertson, αναπληρωτή διευθυντή του Τεχνικού Κέντρου της Nissan στην Ευρώπη, το X-Trail είναι περισσότερο σαν ένα EV παρά σαν ένα υβριδικό.

Θα έχει ενδιαφέρον η απάντηση της Toyota. Της εταιρίας που έφερε πρώτη την υβριδική τεχνολογία σε μαζική παραγωγή.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης