Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τα επόμενα χρόνια, το κεντρικό εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg της Γερμανίας θα παράγει όλο και περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα. Η άνοδος αυτού του είδους, πιο απλών στη συναρμολόγηση οχημάτων, και η αλλαγή στη βιομηχανία γενικότερα, έχουν οδηγήσει σε κάποια ανησυχία μεταξύ των εργαζομένων. Για να απαλύνει αυτό το άγχος, η VW έκανε κάτι πραγματικά καινοτόμο (και δεν το έκανε για πρώτη φορά).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, η αυτοκινητοβιομηχανία δημιούργησε ένα escape room για τους εργαζομένους της στο Wolfsburg και αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει πράξη. Η Volkswagen ισχυρίζεται ότι χρησιμοποίησε αυτή την τακτική στο παρελθόν, στα εργοστάσιά της στο Emden και στο Zwickau, στη Γερμανία, τα οποία έχουν ήδη μετατραπεί για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Εκεί, η ιδέα αγκαλιάστηκε από όλους, σύμφωνα με τον Gerardo Scarpino, τον αντιπρόεδρο του Γενικού Συμβουλίου Εργαζομένων.

“Η ιδέα αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλής – γι’ αυτό τη συμπεριλάβαμε και για τη μονάδα του Βόλφσμπουργκ”, δήλωσε ο Scarpino. «Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση μπορεί να γίνει μόνο μαζί με τους συναδέλφους μας. Το να τους ενσωματώσουμε, να τους εμπνεύσουμε και να τους εκπαιδεύσουμε είναι απολύτως ζωτικής σημασίας για τη συλλογική μας επιτυχία».

Το escape room αποτελείται από τρία δωμάτια, καθένα από τα οποία χρειάζεται 20 λεπτά για να ολοκληρωθεί. Το πρώτο δωμάτιο παρακολουθεί την ιστορία των ηλεκτρικών οχημάτων το 1800, όταν πρωτοεμφανίστηκε η ιδέα. Στη συνέχεια, οι εργαζόμενοι μπορούν να μάθουν την ιστορία του εργοστασίου του Wolfsburg και, τέλος, η τρίτη αίθουσα ρίχνει μια ματιά στο μέλλον της ηλεκτρικής οδήγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάθε ομάδα μπορεί να καθοδηγηθεί από εκπαιδευτές του VW Group Academy και η δραστηριότητα είναι μέρος μιας μονοήμερης eMotionDay που καλύπτει πολλά ακόμα πράγματα, όπως τη χρήση ακουστικών εικονικής πραγματικότητας στην παραγωγή.

Η Volkswagen λέει ότι 22.000 υπάλληλοι της θα περάσουν από το escape room.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης