Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, μετά το σκάνδαλο «dieselgate» και την κατάργηση του σλόγκαν Das Auto, ο γερμανικός όμιλος παρουσίασε τη νέα, παγκόσμια εταιρική καμπάνια.

Στόχος της VW είναι να αλλάξει την εικόνα που έχει δημιουργηθεί σε όλο τον κόσμο και ειδικά στις ΗΠΑ. Να δείξει ότι ακολουθεί ένα πιο ταπεινό δρόμο, όπου ο άνθρωπος είναι ο βασικός πρωταγωνιστής, με το αυτοκίνητο να περνά σε δεύτερη μοίρα.

Ξεκινώντας από το αυθεντικό Beetle και φθάνοντας έως το νεότερο Tiguan, η VW προσεγγίσει με περίτεχνο και συναισθηματικό τρόπο όλη τη ζωή ενός ανθρώπου, από τα παιδικά του χρόνια έως την ώριμη ηλικία. Ο τίτλος του διαφημιστικού σποτ είναι «μαζί σε κάθε φάση της ζωής», επικεντρώνοντας στη σχέση δεκαετιών που έχει αναπτύξει η μάρκα με τους καταναλωτές. 

Δείτε όλα τα μοντέλα της VW στην Ελλάδα

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος