Η Toyota κατέθεσε πατέντα στο γραφείο ευρεσιτεχνιών των Η.Π.Α. για την ανάπτυξη χειροκίνητων κιβωτίων για τα ηλεκτρικά της μοντέλα.
Σίγουρα τα τελευταία χρόνια τα αυτόματα κιβώτια έχουν εκτοπίσει σε μεγάλο βαθμό τα χειροκίνητα, ενώ η έλευση των ηλεκτρικών οχημάτων ουσιαστικά σήμανε το τέλος των manual. Η Toyota φαίνεται όμως να έχει διαφορετική άποψη και κατοχύρωσε πατέντα για την ανάπτυξη 6τάχυτου gearbox (+1 ταχύτητα για την όπισθεν), το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιείται από τα EV μοντέλα της.
Οι πατέντες υποδεικνύουν ότι τα Toyota που θα εξοπλίζονται με το σύστημα θα προσφέρουν τρεις διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας. Ο πρώτος θα απαιτεί από τον οδηγό να χρησιμοποιεί και τον συμπλέκτη και το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ στο δεύτερο αίρει την ανάγκη χρήσης του συμπλέκτη, κάτι που η Toyota προτείνει ότι μπορεί να είναι χρήσιμο κατά το παρκάρισμα ή την όπισθεν. Στην τρίτη λειτουργία, ούτε ο συμπλέκτης ούτε ο επιλογέας ταχυτήτων χρησιμοποιούνται από τον οδηγό και το αυτοκίνητο θα συμπεριφέρεται σαν αυτοκίνητο καύσης με αυτόματο κιβώτιο, αντί να λειτουργεί σαν ένα συμβατικό EV σταθερής αναλογίας.
Εσείς τί λέτε; Ακούγεται πιο δελεαστικό ένα ηλεκτρικό μοντέλο με χειροκίνητο κιβώτιο;