Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μπορεί οι περισσότερες τελευταίες ανακοινώσεις του ομίλου Volkswagen να αφορούν τα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν πρόκειται να εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στο εγγύς μέλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα νέο δελτίο τύπου από τη Skoda αποκαλύπτει με υπερηφάνεια ότι η τσεχική μάρκα έχει αναλάβει την ανάπτυξη των μικρότερων κινητήρων του ομίλου. Συγκεκριμένα, τη σειρά EA211 των τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων βενζινοκινητήρων που χρησιμοποιούνται σε πάνω από 50 μοντέλα επτά εμπορικών σημάτων και ανήκουν στην αυτοκρατορία της VW.

Η αυτοκινητοβιομηχανία θα προσλάβει σχεδόν 150 υπαλλήλους για το τμήμα τεχνικής ανάπτυξης που θα ασχοληθεί με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Στόχος είναι η ανάπτυξη πιο ισχυρών μικρών κινητήρων που θα παράγουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Να θυμίσουμε πως η VW έχει ζητήσει επίσημα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να καθυστερήσει την εφαρμογή των κανονισμών Euro 7 στην ΕΕ, επικαλούμενη το υψηλό κόστος για να γίνουν οι κινητήρες συμβατοί.

Ο κινητήρας EA211 του Ομίλου VW υπάρχει από το 2011 και είναι διαθέσιμος σε πολλές διαμορφώσεις, ξεκινώντας με τον ατμοσφαιρικό 1.0 MPI για τα φθηνότερα αυτοκίνητα. Ακολουθεί ο αδελφός του TSI με υπερτροφοδότηση, επίσης με μόνο τρεις κυλίνδρους. Στη συνέχεια, υπάρχει ένας τετρακύλινδρος 1.4 TSI στα plug-in υβριδικά και ο 1.5 TSI. Ανάλογα με την παραλλαγή του κινητήρα, η απόδοση κυμαίνεται από 64 έως 154 ίππους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναμένεται ότι ο τετρακύλινδρος EA211 θα τροφοδοτεί την επόμενη γενιά του Volkswagen Passat, το οποίο έχει εξελιχθεί από τη Skoda και θα προσφέρεται αποκλειστικά ως wagon. Η επίσημη αποκάλυψη θα γίνει σύντομα, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο. Θα κατασκευάζεται στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας μαζί με το αδελφό μοντέλο, το νέο Superb. Και τα δύο θα πατάνε σε μια ανανεωμένη πλατφόρμα MQB και θα ανταγωνίζονται σε μια σπάνια mainstream μεσαία κατηγορία, καθώς το Ford Mondeo και το Opel Insignia έχουν εξαφανιστεί.

Ο EA211 προσφέρεται παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των χωρών εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου οι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων δεν είναι τόσο αυστηροί. Η Skoda δηλώνει ότι θα συνεχίσει την εξέλιξη τόσο των ατμοσφαιρικών εκδόσεων όσο και των υπερτροφοδοτούμενων, υποσχόμενη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και καθαρότερη λειτουργία αυτών των κινητήρων. Σε ορισμένες αγορές, οι κινητήρες αυτοί λειτουργούν με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) ή αιθανόλη και είναι επίσης διαθέσιμοι σε mild-hybrid μοντέλα.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης