Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Είναι ευρέως γνωστό ότι εδώ και πολύ καιρό οι συνδρομές έρχονται στα νέα αυτοκίνητα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να χρεώσουν τους νέους αγοραστές αυτοκινήτων για να ξεκλειδώνουν επιπλέον ισχύ, πλοήγηση, ημιαυτόνομη οδήγηση, θερμαινόμενα καθίσματα και πολλές άλλες λειτουργίες. Η διαδικασία θα είναι απλή, είτε μέσα από το σύστημα infotainment είτε από τις εφαρμογές στα smartphones.
Παρά τα πολλά γκάλοπ και έρευνες που αποδεικνύουν πως η απόλυτη πλειοψηφία των οδηγών, θεωρούν την συγκεκριμένη κίνηση άδικη και πως γίνεται ξεκάθαρα για την αύξηση των κερδών των αυτοκινητοβιομηχανιών, οι ίδιες οι εταιρίες προχωρούν ένα βήμα παραπέρα την διαδικασία, και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα το κάνουν πιο εύκολο πλέον γιατί τώρα υπάρχει μια άμεση γραμμή επικοινωνίας μεταξύ του ιδιοκτήτη και της μάρκας.
Με λίγα λόγια, οι εταιρίες πλέον θα βγάζουν λεφτά κατά την αγορά ενός οχήματος και κατά την συντήρηση στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ενώ με τις online συνδρομές θα μπορούν να έχουν κέρδος από το ίδιο όχημα για πολλά χρόνια.
Αυτό υποστηρίζεται από κάθε είδους αποδεικτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένης μιας καμπάνιας που ξεκίνησε η Ford το 2021 με την ονομασία «always on», μια προσπάθεια «τακτικής» αλληλεπίδρασης με τους πελάτες της Τον Δεκέμβριο του 2021, ο Διευθύνων Σύμβουλος της General Motors έκανε μια ακόμη πιο αισιόδοξη πρόβλεψη λέγοντας πως οι συνδρομές θα αποφέρουν 25 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως έως το 2030. Ο όμιλος Stellantis ανέφερε ότι υπολογίζει περίπου 23 δισεκατομμύρια δολάρια έσοδα από συνδρομές την ίδια περίοδο.