Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari Benedetto Vigna υποσχέθηκε νωρίτερα φέτος ότι τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα δεν θα είναι αθόρυβα. Είπε ότι η εταιρία αναπτύσσει μοναδικές «ηχητικές υπογραφές» για να βοηθήσει τα EV της να διατηρήσουν την εμβληματική της ταυτότητα. Πιστεύετε θα τα καταφέρει;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα νέο κατασκοπευτικό βίντεο μας παρέχει την πρώτη γεύση για το πως ακούγεται το πρώτο EV της Ferrari.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Varryx (@varryx_)

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του λογαριασμού, ο ήχος προέρχεται πίσω από τον πίσω προφυλακτήρα, καθώς οι κολλημένες απολήξεις είναι ψεύτικες. Ωστόσο, είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς πώς θα μπορούσε να ακούγεται σε πλήρη λειτουργία ή με πολλά χιλιόμετρα, ενώ και στο βίντεο, υπάρχει αρκετός θόρυβος στο παρασκήνιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα είναι ενδιαφέρον να μάθουμε αν οι ιδιοκτήτες μπορούν να το απενεργοποιήσουν. Άσχετα με τον συγκεκριμένο ήχο που αντιγράφει έναν θερμικό V8, υπάρχουν πολλά μέρη σε όλο τον κόσμο όπου οι κανονισμοί ορίζουν ότι ένα EV πρέπει να εκπέμπουν ένα τεχνητό ηχητικό σήμα για να ειδοποιεί τους περαστικούς. Για παράδειγμα, στις 27 χώρες που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ο νόμος υπαγορεύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να διαθέτουν ένα ακουστικό σύστημα προειδοποίησης οχήματος. Το AVAS όπως ονομάζεται, τίθεται σε λειτουργία μετά την εκκίνηση του αυτοκινήτου και παραμένει ενεργό έως ότου το όχημα φτάσει σε ταχύτητα περίπου 20 χλμ/ώρα.

Η Ferrari δεν είναι η πρώτη ιταλική μάρκα που αναπτύσσει έναν σπορ ήχο για τα αυτοκίνητά της. Εκτός από τη Maserati GranTurismo Folgore, ακόμη και το μικρότερο Abarth 500e διαθέτει ένα χαρακτηριστικό Sound System Generator, όπως και το Hyundai Ioniq 5N.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης