Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος
Η ιστορία του ράλι της Porsche 911, μακριά από ασφαλτοστρωμένους δρόμους, ξεκίνησε πριν από την πρώτη της νίκη στο Ράλι Παρίσι-Ντακάρ το 1984. Οι πρώτες συμμετοχές στο Ράλι Σαφάρι Ανατολικής Αφρικής τη δεκαετία του 1970 παραμένουν μια δυνατή ανάμνηση, με το στυλ του Rallye Design Package για την 911 Dakar να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο νικητήριο αυτοκίνητο του 1984.
Η Porsche προσφέρει τρείς αποκλειστικούς χρωματισμούς για την 911 Dakar που επαναλαμβάνουν την εμφάνιση των συμμετεχόντων του 1971, του 1974 και του 1978 στο Safari Rally της Ανατολικής Αφρικής .
Ράλι 1971: Πέμπτη θέση για την Πολωνική ομάδα 911
Αυτή η διοργάνωση οδήγησε τους συμμετέχοντες σε περισσότερα από 5.000 χιλιόμετρα μέσω της σαβάνας, των θαμνωδών εκτάσεων της ερήμου και της Κένυας και θεωρείται ως ένα από τα πιο σκληρά ράλι.
Το Ράλι Σαφάρι Ανατολικής Αφρικής το 1974 περιλάμβανε απίστευτα μεγάλες διαδρομές. Τελικά ο αγώνας χωρίστηκε σε τρία τμήματα των 1.450 έως 2.019 χιλιομέτρων, τα οποία οι ομάδες έπρεπε να ολοκληρώσουν σε μόλις πέντε ημέρες.
Ράλι 1978: το θρυλικό αγωνιστικό σχέδιο
Ο ταχύτατος Σουηδός πήρε την τέταρτη θέση, ενώ το Νοτιοαφρικανικό δίδυμο Vic Preston Jr. και John Lyall πήρε την δεύτερη. Οι λεπτομέρειες του χορηγού αποτελούνταν από επιφάνειες σε σχήμα κύματος σε πορτοκαλί και ανοιχτό και σκούρο γκρι, γνωστές σε όλο τον κόσμο χάρη στις δραστηριότητες της Martini Racing Team που ιδρύθηκε το 1958. Για άλλη μια φορά, οι σχεδιαστές της Porsche ερμήνευσαν με σεβασμό τις ιστορικές λεπτομέρειες. Το σετ αυτοκόλλητων Rallye 1978 είναι διαθέσιμο για 5.950 €.