Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος.

Αυτό είναι το Mission R , η πρωτότυπη έκδοση της Porsche. Κατασκευάστηκε από την ίδια ομάδα μηχανικών που ήταν υπεύθυνη για την 919.

Έχει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες. Ο καθένας σε κάθε άξονα. Είναι οι ίδιοι με αυτούς που χρησιμοποιεί η Taycan Turbo S, αλλά σε αυτήν την περίπτωση έχουν αναβαθμιστεί από τα 800 στα 900 volt . Συνολικά αποδίδει 1,073 ίππους, 429 για τον μπροστινό άξονα και 644 για τον πίσω, πιάνει τα 0-100 χιλιόμετρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα.

Ενδιαφέρον είναι και ο τρόπος με τον οποίο φρενάρει. Η Mission R είναι εξοπλισμένη με συμβατικά δισκόφρενα άνθρακα, τα οποία έχουν την δυνατότητα το 60% του μπροστινού φρεναρίσματος και όλο το πίσω φρενάρισμα να γίνει με αναγέννηση, επαναφορτίζοντας την μπαταρία κατά το φρενάρισμα με δύναμη 800kW.

Η μεγαλύτερη δύναμη φόρτισης με την οποία μπορεί να φορτίσει το Mission R ,με κανονικό φορτιστή, μπορεί να γίνει στα 350kW. Αυτό σημαίνει ότι μόνο από την ανάκτηση του φρεναρίσματος, έχει μια εμβέλεια η οποία του επιτρέπει να λειτουργεί με τερματισμένο το γκάζι για 30-40 λεπτά – η ίδια διάρκεια ενός αγώνα στο Supercup.