Την καλύτερη εκδοχή της 911, η οποία δημιουργήθηκε ως φόρος τιμής στην πρώτη αντίστοιχη έκδοση του ομώνυμου μοντέλου του 1967, παρουσίασε η γερμανική φίρμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η 911 R απευθύνεται στους εκλεκτούς πελάτες της Porsche, καθώς θα παραχθεί σε μόλις 991 μονάδες. Τα βιβλία παραγγελιών έχουν ήδη ανοίξει, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για τον Μάιο. Όσο για την τιμή, ορίστηκε στα 189.544 ευρώ.

Το αυτοκίνητο υιοθετεί στοιχεία από τις GT3 και GT3 RS, είναι το ελαφρύτερο στην γκάμα (1.370 κιλά) χάρη στην εκτενή χρήση carbon, μαγνησίου, τιτανίου και συνθετικού πλαστικού. Τροφοδοτείται από τον ατμοσφαιρικό, εξακύλινδρο, boxer κινητήρα χωρητικότητας 4.0 λίτρων απόδοσης 500 ίππων στις 8.250 σ.α.λ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοτέρ συνδυάζεται με σπορ μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ειδικά τροποποιημένο για τέλεια κατεβάσματα, με τα 0-100 να έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 323 χλμ./ώρα. Οι χρόνοι είναι υποδεέστεροι από αυτούς των GT3 και GT3 RS, αλλά, όπως ισχυρίζεται η Porsche, σημασία σε αυτό το αυτοκίνητο έχει η απόλαυση.

Πρόκειται για ένα «σπαρτιάτικο» supercar, χωρίς σύστημα κλιματισμού, ηχοσύστημα και λοιπές ανέσεις. Μόλις ο οδηγός πάρει θέση στο carbon μπάκετ κάθισμα, στόχος είναι μόνο η οδήγηση και τίποτα άλλο. Οι κεραμικοί δίσκοι, τα super sport ελαστικά, οι μονομπούλονες ζάντες 20 ιντσών, το μπλοκέ διαφορικό, η ενεργητική τετραδιεύθυνση και το μικρό τιμόνι αναδεικνύουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όπως και η hard ανάρτηση.

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις της 911 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης