Ο παγκόσμιος οργανισμός «Brand Finance» ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της έρευνάς του σχετικά με τα πολυτιμότερα brands παγκοσμίως.
Στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, πιο πολύτιμη μάρκα αναδείχθηκε η Mercedes – Benz, με την αξία της να ορίζεται στα 43,9 δισεκατομμύρια δολάρια, εμφανίζοντας αύξηση 24% σε σχέση με πέρυσι.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Toyota με αξία 43,7 δις δολάρια, ενώ τρίτη είναι η BMW με $41,8 δις. Η VW κατέχει την τέταρτη θέση (33,67 δις), με τις Honda (22,13 δις), Nissan (19,37 δις), Porsche (19,055 δις), Ford (17,29 δις), Audi (14,95 δις) και Chevrolet (12,82 δις) να ολοκληρώνουν τη δεκάδα.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Aston Martin σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση με 268%, ενώ στη γενική λίστα του «Brand Finance» κορυφαίο brand του κόσμου είναι η Amazon με αξία 150,811 δις. Η Apple έπεσε στη δεύτερη θέση με 146,311 δις και η Google στην τρίτη με 120,911 δις.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος