Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Nissan εργάζεται πάνω σε έναν νέο τύπο εξωτερικής βαφής αυτοκινήτων που χρησιμοποιεί ηλεκτρομαγνητικά κύματα για να διατηρεί τόσο την επιφάνεια όσο και το εσωτερικό πιο δροσερά. Βρίσκεται ακόμη σε φάση δοκιμών, αλλά τα πρώτα αποτελέσματα φαίνονται πολύ ελπιδοφόρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται με την Radi-Cool, μια εταιρεία που ειδικεύεται σε προϊόντα ψύξης. Αυτή η νέα φόρμουλα έχει σχεδιαστεί για χρήση σε πιστόλια ψεκασμού και λειτουργεί με διαφανή χρώματα. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι ένα παχύρρευστο χρώμα – έξι φορές παχύτερο από ένα τυπικό φινίρισμα αυτοκινήτων. Μέσα στο μείγμα υπάρχουν δύο συστατικά μικροδομής που συμβάλλουν στην ψυκτική του ικανότητα. Το πρώτο έχει σχεδιαστεί για να αντανακλά τις κοντινές υπέρυθρες ακτίνες, ένας συνηθισμένος τρόπος για να κρατηθεί η θερμότητα χαμηλά. Το δεύτερο συστατικό είναι εκεί όπου συμβαίνει η επιστημονική μαγεία. Δημιουργεί ηλεκτρομαγνητικά κύματα που δεν αντανακλούν τις ακτίνες του ήλιου, αλλά στην πραγματικότητα τις εξουδετερώνουν. Βοηθά στην αποτροπή της μεταφοράς θερμότητας σε άλλα μέρη του αυτοκινήτου. 

Η Nissan δεν εξηγεί τις ιδιαιτερότητες του χρώματος ή τον τρόπο με τον οποίο παράγονται τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα, αλλά τα αποτελέσματα είναι αρκετά πειστικά. Οι συγκρίσεις δείχνουν πτώση της θερμοκρασίας κατά 12 βαθμούς Κελσίου στα αυτοκίνητα που φορούν το ειδικό φινίρισμα. Αυτή είναι μια μέτρηση της εξωτερικής επιφάνειας, αλλά το εσωτερικό ήταν επίσης πιο δροσερό κατά 5 βαθμούς Κελσίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης