Δεκάδες κινητήρες που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της Yokohama έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ιστορία του αυτοκινήτου. Αυτοί περιλαμβάνουν τον L20ET του 1979, ο οποίος ήταν ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας επιβατικών αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, και ο VG του 1983, ο πρώτος κινητήρας V6 μαζικής παραγωγής της χώρας. Το εργοστάσιο της Yokohama κατασκευάζει τώρα τον κινητήρα VR38DETT, ο οποίος συναρμολογείται στο χέρι από έμπειρους τεχνίτες takumi για το Nissan GT-R. Από το 2007 παράγει τον VC Turbo — τον πρώτο κινητήρα μαζικής παραγωγής στον κόσμο που διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης.
Για την ιστορία το εργοστάσιο στην Yokohama το 1935 – δύο χρόνια μετά την ίδρυση της Nissan- ξεκίνησε την λειτουργία του και το 1976 κατασκεύασε τον 10εκατομμυριοστό κινητήρα του.
Το 1986 κατασκεύασε τον 20εκατομμυριοστό του κινητήρα και τον 30εκατομμυριοστό του τον κατασκεύασε το 1997. Σήμερα -την ίδια χρονιά που η Nissan γιορτάζει την 90η επέτειό της- έφτασε το ορόσημο των 40 εκατομμυρίων .
Ο Tamiyo Wada, διευθυντής εργοστασίου στην Yokohama είπε: «Μπορέσαμε να φτάσουμε το ορόσημο των 40 εκατομμυρίων χάρη σε τόσους πολλούς πελάτες σε όλο τον κόσμο που αγαπούν τα αυτοκίνητά μας». Και συνέχισε: «Ο πρώτος κινητήρας VC Turbo μαζικής παραγωγής στον κόσμο επιτυγχάνει υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις και απαράμιλλη ισχύ προσαρμόζοντας τον λόγο συμπίεσης».
Καθώς η κοινωνία αλλάζει, αλλάζει και το εργοστάσιο της Yokohama. Μετά το λανάρισμα του πλήρως ηλεκτρικού LEAF το 2010, το εργοστάσιο παράγει επίσης ηλεκτροκινητήρες, συμπεριλαμβανομένων κινητήρων για οχήματα e-POWER όπως το Nissan Note. Κατά το οικονομικό έτος 2022, οι ηλεκτροκινητήρες αντιπροσώπευαν περίπου το 40% της παραγωγής του εργοστασίου της Yokohama.
To εργοστάσιο της Yokohama πλησιάζει την 90η επέτειό του, συνεχίζει να διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της τεχνολογίας αιχμής της Nissan. Εκτός από την παραγωγή κινητήρων και ηλεκτροκινητήρων, το εργοστάσιο αποτελεί πιλοτική μονάδα για την ανάπτυξη τεχνολογίας παραγωγής κινητήρων με εφαρμογές σε παγκόσμιο επίπεδο.
To 2024 θα δημιουργηθεί μια πιλοτική γραμμή στο εργοστάσιο για την ανάπτυξη μπαταριών σε στερεά κατάσταση.