Με επίκεντρο τον μεγαλύτερο αγώνα του Αμερικάνικου ποδοσφαίρου, η Nissan θα παρουσιάσει ένα «κωμικό θρίλερ» για να γιορτάσει την νέα γκάμα της.
Η Allyson Witherspoon, αντιπρόεδρος και επικεφαλής μάρκετινγκ της Nissan US, δήλωσε:
«Την περασμένη χρονιά η Nissan επικεντρώθηκε στο να δείξει πόσο συναρπαστική μπορεί να είναι η οδήγηση ενός Nissan. Με μια γκάμα από τις πιο φρέσκες στον κλάδο, από το Α έως το Ω, είναι καιρός να μεταφέρουμε το μήνυμά μας στη μεγαλύτερη σκηνή του πολιτισμού. Θα δείξουμε στον κόσμο τη μεταμορφωτική δύναμη της οδήγησης ενός Nissan.»