Όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της Nissan στην Ελλάδα, εκτελεί σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, πρόγραμμα ανάκλησης στα μοντέλα Note (E11) και Micra (K12).

Η ανάκληση αφορά 276 οχήματα, με ημερομηνίες παραγωγής από 27 Ιουνίου 2008 έως 3 Σεπτεμβρίου 2008 για το Note (E11) και από 27 Ιουνίου 2008 έως 7 Οκτωβρίου 2008 για το Micra (K12).

Σε κάποια από τα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει η πιθανότητα το βελονοειδές ρουλεμάν του κάτω πινιόν να μην έχει τοποθετηθεί από τον κατασκευαστή του τιμονιού, λόγω ελλιπούς ελέγχου κατά τη διαδικασία παραγωγής. Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση που έχει παραληφθεί το ρουλεμάν αυτό, το πάνω ρουλεμάν θα υποστεί πρόσθετη επιβάρυνση και εφόσον συνεχίσει το αυτοκίνητο να οδηγείται με αυτό το σύμπτωμα, το πινιόν μπορεί να αποσυνδεθεί από την κρεμαγιέρα με αποτέλεσμα σε ακραία περίπτωση την απώλεια της κατευθυντικότητας.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου Nissan, ώστε να γίνει έλεγχος του πινιόν της κρεμαγιέρας για τυχόν τζόγο και, εφόσον χρειαστεί, αντικατάσταση της κρεμαγιέρας, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.