Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Porsche προχώρησε στην ανανέωση της 911 Carrera T και όλες οι αλλαγές που έκανε, συμβάλλουν στην αύξηση της οδηγικής απόλαυσης. Για αυτό ακριβώς τον λόγο λέει αντίο στα πίσω καθίσματα και στις επενδύσεις ηχομόνωσης, λέει ναι στο αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο και σε κάμπριο έκδοση.

Την ανανεωμένη Porsche 911 Carrera T θα κινεί ένας εξακύλινδρος twin-turbo boxer κινητήρας 3λτ. απόδοσης 394 ίππων με ροπή στα 450 Nm. Η ισχύς θα μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων. Το σύνολο καταφέρνει το 0-100 σε 4.5 δευτ. και πετυχαίνει τελική ταχύτητα στα 295χλμ./ώρα. Τα νούμερα αλλάζουν λίγο στην ανοικτή έκδοση με 0-100 σε 4.7 δευτ. και τελική στα 293χλμ./ώρα.

Η Porsche βελτίωσε επίσης την ικανότητα πέδησης της Τ, τοποθετώντας εμπρός και πίσω δίσκους 13,8 ιντσών με εξαπίστονες σταθερές δαγκάνες αντί για τέσσερις όπως στο προηγούμενο μοντέλο. Η T διαθέτει επίσης στάνταρ σύστημα τετραδιεύθυνσης, αναθεωρημένες αντιστρεπτικές ράβδους και Porsche Torque vectoring. Φοράει τροχούς 20 και 21 ιντσών εμπρός και πίσω, ενώ το παρών δίνει και η Porsche Active Suspension Management.

Μάλιστα είναι και η ελαφρύτερη 911 Carrera T με τη ζυγαριά να σταματάει στα 1.478 κιλά.

Η Porsche διαφοροποιεί την Carrera T με γκρι μεταλλικές πινελιές Vanadium Grey Metallic στα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών, τις ζάντες και τα σήματα. Το μοντέλο διαθέτει επίσης μαύρες ανοξείδωτες απολήξεις της Sport Exhaust και μοναδικά αυτοκόλλητα στα πίσω πλαϊνά παράθυρα, ενώ ένα εξωτερικό πακέτο προσθέτει Gentian Blue πινελιές.

Εσωτερικά, το Vanadium Grey είναι στάνταρ, και ο επιλογέας διαθέτει χειρολαβή με μπάλα από ξύλο καρυδιάς. Τα αυτοκίνητα θα αρχίσουν να καταφθάνουν στις εκθέσεις το επόμενο καλοκαίρι, ενώ οι παραγγελίες ξεκίνησαν ήδη.