Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η διασημότερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου έκανε για μια ακόμη φορά το θαύμα της. Το νέο cabrio μοντέλο της γκάμας της δεν είναι απλά ένα hypercar, αλλά ένα τετράτροχο έργο τέχνης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Spider έκδοση της SF90 Stradale απευθύνεται σε εκλεκτούς πελάτες. Όχι μόνο γιατί θα κοστίζει μια περιουσία αλλά γιατί η παραγωγή της θα περιοριστεί σε συγκεκριμένες μονάδες προκειμένου να διατηρηθεί ο αποκλειστικός της χαρακτήρας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η SF90 Stradale Spider διατηρεί όλα τα μηχανικά μέρη της κλειστής εκδοχής. Το κομμάτι που κάνει τη διαφορά είναι η αναδιπλούμενη κλειστή οροφή. Λειτουργεί ακόμη και εν κινήσει, με το άνοιγμα και το κλείσιμο να διαρκεί 14 δευτερόλεπτα. Παρά τον μηχανισμό, το βάρος του εξωτικού hypercar αυξήθηκε κατά 100 μόλις κιλά, αγγίζοντας τα 1.670 κ. 

Τα περισσότερα τμήματα της Stradale Spider φτιάχνονται στο χέρι από «καλλιτέχνες» της μηχανικής και χειροτέχνες. Απαιτείται ακρίβεια, απόλυτη αρμονία και υπομονή. Αυτό το όχημα δεν μοιάζει με κανένα άλλο του cavallino rampante. Είναι μοναδικό, ξεχωριστό και ασυμβίβαστο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Απίστευτα γρήγορο, με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο και τεχνολογίες αιχμής. Συνδυάζει τον V8 biturbo κινητήρα χωρητικότητας 3.990 κ.εκ. με τρεις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας 1.000 ίππους. Η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.

Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται στον απίστευτο χρόνο των 2,5 δευτερολέπτων και τα 0-200 σε 7΄΄, τη στιγμή που η βελόνα του κοντέρ τερματίζει στα 340 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός έχει να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων (Hybrid, eDrive, Performance και Qualify). Το εσωτερικό είναι χάρμα ιδέσθαι, με τους επιβάτες να κάθονται τόσο χαμηλά που νομίζουν ότι ακουμπούν το έδαφος. Το τιμόνι έχει εμπνευστεί από αυτά της Formula 1 ενσωματώνοντας πλειάδα χειριστηρίων για τον έλεγχο των λειτουργιών.

Από το τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση στο 80% των συστημάτων της SF90. Τα υπόλοιπα έχουν ενσωματωθεί στην κυρτή οθόνη των 16 ιντσών που δεσπόζει στο ταμπλό. 

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται όλα τα ηλεκτρικά καλούδια, όπως το e Side Slip Control (eSSC), το Traction Control (eTC), το brake-by-wire σύστημα πέδησης και το Torque Vectoring, φροντίζοντας για τον έλεγχο και την ακρίβεια κίνησης.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης