Νέο σήμα Dacia Link, νέο λογότυπο, νέα χρώματα… αλλά το ίδιο ουσιαστικό design φέρνει η νέα εταιρική ταυτότητα της εταιρίας, η οποία συνεχίζει το success story της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ένα πολύ δυνατό χαρακτηριστικό της νέας ταυτότητας της μάρκας, το σήμα Dacia Link, κοσμεί το μπροστινό μέρος στο κέντρο της μάσκας, όντας ανασχεδιασμένο και σε λευκή απόχρωση. Όπως οι κρίκοι μίας αλυσίδας, έτσι και το δέσιμο μεταξύ του ‘D’ και του ‘C’ στο λογότυπο με τις μινιμαλιστικές γραμμές, σχηματίζουν ένα ολοκαίνουργιο έμβλημα που αντανακλά την απλότητα και τη στιβαρότητα του νέου design. Η εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζεται στο Dacia Link είναι αναγνωρίσιμη με την πρώτη ματιά βλέποντας το αυτοκίνητο τόσο από κοντά όσο και από μακριά. Το νέο σήμα είναι επίσης ορατό και στο καπάκι της πλήμνης του κάθε τροχού.
Μέσα σε λίγους μόνο μήνες, η Dacia ανανέωσε τη γκάμα της με δύο νέες προσθήκες στο line-up των μοντέλων της: το αμιγώς ηλεκτρικό Spring και το Jogger, το ευέλικτο οικογενειακό αυτοκίνητο του C segment.
Η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της μάρκας είναι και μια ευκαιρία για τη Dacia να εφαρμόσει τη δέσμευση που ανέλαβε το Renault Group στην Ετήσια Γενική Συνέλευση τις 23ης Απριλίου 2021. Ως εκ τούτου, η Dacia θα είναι η πρώτη μάρκα του Group που θα περιορίσει την τελική ταχύτητα όλων των μοντέλων της στα 180 km/h.