Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Ένα από τα ομορφότερα αγωνιστικά που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ, μόλις παρουσιάστηκε από την Maserati. Ο λόγος για τη νέα GT2 η οποία αποτελεί την αγωνιστική εκδοχή της MC20 και έκανε το ντεμπούτο της στο 24ωρο αγώνα αντοχής του Spa.
Όπως και το μοντέλο δρόμου, έτσι και η GT2 χρησιμοποιεί τον αυτοδημιούργητο κινητήρα Nettuno V6 της Maserati, καθώς η εταιρεία δεν προμηθεύεται πλέον κινητήρες της Ferrari μετά τη λήξη της τρέχουσας συμφωνίας. Σε αυτή τη νέα αγωνιστική εκδοχή, ο 3,0-λίτρων, twin-turbo κινητήρας αποδίδει 630 άλογα στις 7.500 rpm και μέγιστη ροπή 730 Nm από τις 3.000 rpm. Αν αυτά τα νούμερα σας φαίνονται οικεία, είναι επειδή και η «απλή» MC20 προσφέρει την ίδια δύναμη.
Ενώ η έκδοση δρόμου χρησιμοποιεί ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων, το GT2 διαθέτει ένα εξατάχυτο, σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων. Η Maserati έχει επίσης τοποθετήσει ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό με αυτόματο μπλοκάρισμα που έχει αναπτυχθεί για αγωνιστική χρήση, μαζί με σφυρήλατους τροχούς 18 ιντσών και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ δύο κατευθύνσεων και στους δύο άξονες. Τοποθετημένες ψηλότερα από ό,τι στην MC20, οι δύο απολήξεις της εξάτμισης ανήκουν σε ένα νέο εξελιγμένο αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης που παράγει και τον ανάλογο ήχο.
Σχετικά με την σχεδίαση και το αμάξωμα, έχουν γίνει πολλές αλλαγές για τη βελτίωση της αεροδυναμικής και της ψύξης. Οι πιο εμφανείς αλλαγές είναι στο πίσω μέρος, όπου έχει τοποθετηθεί μία θηριώδης αεροτομή, μαζί με έναν επιθετικό διαχύτη και μία εισαγωγή αέρα στην οροφή. Το αγωνιστικό και αεροδυναμικό αυτό bodykit περιλαμβάνει επίσης ένα μπροστινό χείλος, και ένα πρόσφατα σχεδιασμένο καπό με επιπλέον αεραγωγούς.
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα πλήρως εξοπλισμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο που πληροί τις προδιαγραφές GT2, εξακολουθεί να έχει κλιματισμό. Με επιπλέον κόστος, οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν ένα κάθισμα συνοδηγού, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών.