Στις πρώτες θέσεις της κατάταξης της Έρευνας Ικανοποίησης των Πελατών J.D. Power & Associates που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στη Γερμανία βρέθηκε η Mitsubishi Motors. Στην 11η χρονιά της φέτος, η εν λόγω έρευνα βασίστηκε για το 2012 σε 14.296 online αξιολογήσεις από ιδιοκτήτες οχημάτων στη Γερμανία για 31 μάρκες μετά από δύο χρόνια ιδιοκτησίας κατά μέσο όρο. Η έρευνα διήρκεσε από τον Ιανουάριο μέχρι το Φεβρουάριο του 2012. Η Mitsubishi κατάφερε να αποσπάσει 799 βαθμούς και να καταταγεί στην 3η θέση όταν ο μέσος όρος στη συνολική ικανοποίηση μεταξύ των κατόχων οχημάτων στη Γερμανία ήταν 782.

Να σημειώσουμε ότι η έρευνα βασίζεται σε αξιολογήσεις ιδιοκτητών οχημάτων και εμπόρων για 67 σημεία που ταξινομούνται σε τέσσερα επίπεδα ικανοποίησης. Με σειρά σπουδαιότητας, αυτά είναι: Απήχηση οχήματος (27%), που περιλαμβάνει επιδόσεις, σχεδίαση, άνεση και χαρακτηριστικά. Κόστος ιδιοκτησίας (25%) που περιλαμβάνει κατανάλωση καυσίμου, ασφάλεια και κόστος σέρβις/επισκευών. Ποιότητα οχήματος και αξιοπιστία (24%). Ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση του εμπόρου (23%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης