Μετά τη VW ήρθε η ώρα της φημισμένης ιαπωνικής φίρμας να βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα, καθώς παραδέχθηκε ότι παραποιούσε τις δοκιμές κατανάλωσης καυσίμου σε ορισμένα μοντέλα, από το 1991.
Η απάτη της Mitsubishi Motors πιθανότατα δεν αφορά μόνο τα οχήματα που έχουν πουληθεί στην Ιαπωνία, αλλά και αυτά στο εξωτερικό. Οι αρμόδιες Αρχές έχουν ξεκινήσει έρευνα, με τον αντιπρόεδρο της εταιρείας Ryugo Nakao, να δηλώνει ότι παραμένει άγνωστος ο αριθμός των αυτοκινήτων που εμπλέκονται στο σκάνδαλο.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Mitsubishi, Tetsuro Aikawa, ανέφερε πως νιώθει μεγάλη ευθύνη για αυτό που συνέβη, εκφράζοντας τη βαθιά λύπη του σε όλους τους πελάτες. Όπως ήταν φυσικό, η μετοχή της εταιρείας κατρακυλά μέρα με τη μέρα, φθάνοντας σε ιστορικά χαμηλά.
Μέχρι στιγμής, γνωρίζουμε πως παραποιήθηκαν οι μετρήσεις στα μοντέλα eK Wagon, ekSpace, DayZ και DayZ Roox. Και τα τέσσερα διατέθηκαν στην εγχώρια αγορά έως τα μέσα του 2013.