Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Νωρίτερα φέτος, ο διευθύνων σύμβουλος Ola Kallenius αποκάλυψε ότι η πολυτελής μάρκα έχει επενδύσει πολύ περισσότερα στην αναβάθμιση της νέας S-Class με κινητήρα εσωτερικής καύσης από ό,τι συνήθως ξοδεύει σε ένα ολόκληρο facelift. Έτσι, ο ισχυρός άνδρας επιβεβαίωσε τις φήμες πως η S-Class θα εξακολουθήσει να έχει και αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αφεντικό της Mercedes μίλησε για τη διττή φύση της S-Class. Επανέλαβε ότι σχεδιάζεται ένα ηλεκτρικό ομώνυμο μοντέλο που θα αντικαταστήσει την EQS. Το βενζινοκίνητο μοντέλο θα παραμείνει μακροπρόθεσμα και θα πατάει σε μια πλατφόρμα που αναπτύχθηκε για οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ η ηλεκτρική έκδοση σε διαφορετική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Kallenius δήλωσε ότι το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας είναι «το πληρέστερο αυτοκίνητο στον κόσμο» και ότι η χρήση της ίδιας πλατφόρμας για τις εκδόσεις ICE και EV θα ήταν ένας συμβιβασμός που η Mercedes δεν είναι διατεθειμένη να κάνει. Η τοποθέτηση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης στην αρχιτεκτονική της ηλεκτρικής S-Class θα σήμαινε ότι θα θυσιάζονταν χώροι στο εσωτερικό της πλούσιας καμπίνας, κάτι που οι πελάτες θα δυσκολεύονταν να αποδεχτούν. Το αντίστροφο δεν θα μπορούσε επίσης να λειτουργήσει, καθώς οι μηχανικοί θα έπρεπε να κάνουν πολλές παραχωρήσεις.

Ο επικεφαλής αναγνώρισε ότι θα είναι μια δαπανηρή προσπάθεια να υπάρχουν ξεχωριστά μοντέλα S-Class, αλλά η Mercedes θα προσπαθήσει να κρατήσει την επιπλέον επένδυση «σε ένα διαχειρίσιμο επίπεδο».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Mercedes έχει ήδη προετοιμαστεί για το μέλλον κάνοντας τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να πληρούν τους επερχόμενους κανονισμούς Euro 7. Εν τω μεταξύ, είναι μία από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που εξακολουθεί να πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρα V12. Ο πλούσιος συνδυασμός μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης ωθεί τον Källenius να πει ότι «θα είναι οι καλύτερες στιγμές για τους πελάτες της Mercedes τα επόμενα 10 χρόνια».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης