Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Κατά την προετοιμασία της παγκόσμιας πρεμιέρας της ηλεκτρικής G-Glass, η Mercedes-Benz έκανε τα πάντα για να διατυμπανίσει τις off-road ικανότητες του ηλεκτρικού οχήματος, γνωρίζοντας ότι θα έπρεπε να πείσει κάποιους σκληροπυρηνικούς λάτρεις της βενζίνης ότι είναι εξίσου ικανό με το μοντέλο εσωτερικής καύσης. Τώρα στηρίζεται στην απήχηση της G-Class στις διασημότητες και ζήτησε από τον βραβευμένο ηθοποιό Bradley Cooper να την προωθήσει.

Ένα νέο διαφημιστικό σποτ για την ηλεκτρική G-Class κυκλοφόρησε πρόσφατα από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και κοινοποιήθηκε στο διαδίκτυο. Δείχνει το ηλεκτρικό SUV να σκαρφαλώνει σε κάτι που μοιάζει με ένα ακατάκτητο βουνό, και ενώ φαίνεται να είναι κυρίως CGI (ψηφιακά γραφικά), η εικόνα της Mercedes να κάθεται στην κορυφή ενός απότομου βράχου είναι αρκετά αξιοσημείωτη. Στη συνέχεια, η κάμερα γυρίζει από το μάτι του Cooper και δείχνει ότι έχει παρκάρει την ίδια μπλε ματ ηλεκτρική G-Class πάνω σε έναν μεγάλο σωρό βράχων στο κέντρο μιας πόλης.

Το κλιπ θίγει δύο από τις πιο σημαντικές πτυχές του μοντέλου. Σίγουρα, είναι ένα ικανό off-roader, αλλά η Mercedes-Benz γνωρίζει ότι έχει τεράστια απήχηση στους πλούσιους αγοραστές της πόλης, οι οποίοι πιθανότατα δεν θα το οδηγήσουν ποτέ σε οτιδήποτε άλλο εκτός από το απόλυτα ομαλό οδόστρωμα.

Αυτό εξηγεί γιατί η μάρκα αποφάσισε να φιλοξενήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του οχήματος στο Λος Άντζελες τον Απρίλιο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο κατώφλι του Beverly Hills, στο Franklin Canyon Park, μια περιοχή που συχνάζουν οι πλούσιοι και διάσημοι που έχουν αδυναμία στην G-Class.